Cu o investitie totala in constructia complexului si amenajarea magazinelor estimata la 22 milioane euro, Carrefour Ploiesti se alatura celor patru hipermarket-uri deja existente in Romania.

Carrefour Ploiesti se intinde pe o suprafata totala de 20.000 metri patrati, are o suprafata de vanzare de 8.000 metri patrati, 53 de case de marcat, o parcare de 1.300 de locuri si o galerie comerciala care reuneste 22 de magazine.

Noul centrul comercial din orasul lui Caragiale a creat 850 de locuri de munca.

„Reusita hipermarketului din Brasov a reconfirmat intentia noastra de a deschide rapid magazine in marile orase din provincie.

Citeste si:

Prin urmare, alegerea orasului Ploiesti, cel mai apropiat de Bucuresti, este una naturala“, a subliniat directorul general al grupului Hyparlo, Jean Michael Arlaud.

El a precizat ca, dupa deschiderea Carrefour Baneasa, programata in primavara lui 2006, vor mai fi inaugurate alte doua hipermarket-uri, pentru a se ajunge la sase puncte de vanzare in Capitala.

Obiectivul Carrefour este deschiderea a doua hipermarket-uri pe an in orasele cu peste 200.000 de locuitori, pentru a atinge 20 de puncte de vanzare in toata tara. Investitia totala a Carrefour in tara noastra va fi de 400-500 de milioane euro.

Cifra de afaceri a Carrefour Romania reprezenta la finele lunii august peste 30% din cifra totala a grupului Hyparlo, urmand ca in trei-patru ani divizia locala sa atinga o pondere de 50%, cu mult peste planurile initiale, a declarat Jean Michael Arlaud.