Producatorii locali isi inmultesc reprezentantele externe, pentru a-si majora exporturile
Romania, o piata cu potential!. Astfel si-au spus unii dintre cei mai cunoscuti producatori internationali de medicamente. De aceea, in ultimii ani, ei si-au deschis reprezentante la Bucuresti. Industria de profil a evoluat, astfel ca acum producatorii locali sunt cei care cauta noi piete de desfacere.

Anul viitor, numarul tarilor in care medicamentele romanesti se vor afla pe rafturile farmaciilor va creste. Antibiotice Iasi, spre exemplu, pe langa reprezentarea prin parteneri straini, vrea sa aiba o prezenta directe pe anumite piete de interes strategic. Prin urmare, producatorul vizeaza deschiderea a inca doua reprezentante, una cu sediul in Polonia si una in Ungaria. Prezenta directa in aceste tari este necesara in contextul integrarii in Uniunea Europeana si al conditiilor specifice impuse pentru accesul si inregistrarea medicamentelor pe pietele respective, spune Ioan Nani, director general al companiei. Decizia face parte din strategia companiei de dezvoltare a exporturilor in urmatorii ani. Aceasta prevede acordarea unei atentii sporite pietei europene, completeaza el.

In prezent, Antibiotice Iasi are o reprezentanta la Moscova, responsabila cu urmarirea activitatii de export in zona, astfel ca vanzarile corespunzatoare acestei regiuni au atins in acest an valoarea de 1,5 milioane de dolari. Valoarea totala a exporturilor realizate in 2005 de Antibiotice Iasi se cifreaza la opt milioane de dolari, prognoza pentru anul viitor indicand o crestere de 25%.

Sursa: http://www.capital.ro/index.php?a=22453&shift=1

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri