Pe locul trei se afla un holding germano-austriaco-francez, Zublin AG, Alpine Mayreder Bau GmbH si Eiffel Construction Metallique fiind companiile componente. Spaniolii de la FCC Construction SA ocupa a patra pozitie pe lista guvernului, iar pe ultimele doua locuri se afla tot doua grupuri multinationale, unul compus din germanii de la Hochtief Construction AG, spaniolii de la Obrascon Huarte Lain SA si francezii de la Vinci CGP. Celalalt grup, ultimul de pe lista, este un consortiu bulgar, format din doua companii, Glavbolgarstroy AD si Moststroy AD.

Companiile listate au un termen de 90 de zile pentru trimiterea ofertelor. "Podul va fi alcatuit dintr-o autostrada cu patru benzi de circulatie si o cale ferata, plus structura adiacenta, iar costul total se va ridica la suma de 226 milioane euro", a adaugat ministrul bulgar. Guvernul bulgar va contribui la proiect cu 60,8 milioane euro. Alte 70 de milioane euro vor fi obtinute dintr-un program de pre-aderare ISPA al Uniunii Europene, banca germana Kreditanstalt fuer Wiederaufbau (KfW) va acorda 20 milioane euro, iar Agentia pentru Dezvoltare din Franta 5 milioane de euro. Guvernul de la Sofia va primi si un imprumut de 70 milioane euro de la Banca Europeana de Investitii pentru completarea sumei necesare.

Ministerul Transportului din Bulgaria intentioneaza sa aleaga un ofertant pentru semnarea contractului la jumatatea anului viitor. Compania va avea un termen de 38 de luni pentru finalizarea constructiei, podul trebuind sa fie dat in functiune in 2009.