BRD, cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor, a inregistrat in primele 11 luni ale anului o crestere de 20% a numarului facturilor platite prin intermediul serviciului de direct debit, la peste 80.000 de facturi pe luna, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2010.
Numarul clientilor ce beneficiaza de serviciul direct debit a depasit 30.000 de persoane, se arata intr-un comunicat al bancii.

Serviciul de debit direct asigura plata automata a facturilor, a caror achitare se face prin debitarea la scadenta a contului curent cu suma facturata.

Pentru a beneficia de acest serviciu este suficienta semnarea unui Mandat de Debitare Directa, care nu necesita reinnoire periodica. Exista posibilitatea de a controla platile efectuate, prin stabilirea unui plafon maxim lunar pentru fiecare factura platita. In plus, orice tranzactie care nu este in conformitate cu valoarea facturii poate fi returnata in contul clientului la solicitarea acestuia.

Clientii BRD pot achita facturile catre orice furnizor de servicii sau utilitati ce accepta aceasta modalitate de plata.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri