Polita de asigurare Generali Corporate Care ofera acces direct la oricare din cele 400 de clinici partenere ale asiguratorului din intreaga tara sau acoperire, in limita politei, la orice furnizor de servicii medicale, acoperire extinsa pentru 40 de boli grave, posibilitatea acoperirii afectiunilor preexistente, posibilitatea acoperirii consultatiilor la domiciliu, precum si de optiunea de a include in asigurare si alti membri ai familiei (inclusiv parintii).

"Pentru angajatorii care ofera aceasta asigurare ca beneficiu extrasalarial angajatilor, un avantaj este deductibilitatea fiscala in limita a 250 de euro/ angajat / an de asigurare. In plus, pentru minimum 50 de angajati, asiguratorul ofera angajatorului posibilitatea de personalizare a pachetului de asigurare", potrivit Generali Romania.

Asiguratul se poate prezenta direct la o clinica partenera, unde va primi asistenta in baza cardului primit de la Generali, dar poate opta si pentru o unitate medicala din afara retelei de clinici partenere.

In functie de riscurile acoperite, pachetele standard Generali Corporate Care costa intre 395 de lei si 1.025 de lei / an de asigurare / angajat, pachetul complet al asigurarii putand beneficia si de o acoperire suplimentara pentru perioada graviditatii si pentru nastere. Pachetul Ambulatoriu acopera riscuri precum consultatiile, analizele de laborator, investigatiile imagistice si explorarile functionale, transportul cu ambulanta, procedurile chirurgicale in ambulatoriu, vaccinarile. Pachetul Spitalizare acopera riscurile de spitalizare si interventie chirurgicala a asiguratului.

Optand pentru pachetul Complet, beneficiarii au acoperit, pe langa riscurile prevazute la pachetele anterioare, consultatii la domiciliu, spitalizare si interventii chirurgicale pentru 40 de boli grave, medicamente eliberate pe baza de reteta, precum si recuperarea medicala. Fiecare asigurat primeste un card special pe care sunt trecute numarul politei si perioada de valabilitate, cu care se va prezenta la unitatea medicale pentru a primi serviciile asigurate.

Citeste si:

“In cazul producerii unui eveniment nedorit, pentru a beneficia de serviciile medicale oferite de asigurarea Generali Corporate Care, un asigurat poate sa urmeze urmatoarea procedura: consulta lista de clinici partenere si suna la cea selectata pentru o programare, comunica reprezentantilor clinicii datele de identificare (inclusiv CNP si numarul politei de asigurare Generali) si prezinta cardul special de asigurat pentru a beneficia de serviciile medicale solicitate. Asiguratul se poate prezenta direct la o clinica partenera, unde va primi asistenta in baza cardului primit de la Generali, dar poate opta si pentru o unitate medicala din afara retelei de clinici partenere”, explica Razvan Popescu, director produse si reasigurare, Generali Romania.

Lista completa a clinicilor partenere Generali, etapele care trebuie urmate pentru accesarea serviciilor oferite de aceasta asigurare, precum si procedura de deschidere a dosarului de dauna pot fi accesate pe site-ul Generali Romania.

Sursa foto: Asistenta medicala, Shutterstock