De asemenea, tehnologiile inovative ce stau la baza NCR SelfServ fac posibila micsorarea substantiala a impactului asupra mediului inconjurator.

ATM-urile NCR SelfServ sunt concepute pentru a oferi un nivel ridicat de disponibilitate, ce permite intr-un an servirea aditionala a peste 16.000 de clienti printr-o retea de 100 de ATM-uri.

Tehnologia inoavatoare “self-healing” permite bancomatelor sa reporneasca automat in cazul unei erori de software. In trecut acest lucru ar fi dus la un interval de 3-4 ore de nefunctionare, timp in care inginerul de service s-ar fi deplasat la locatie si ar fi identificat problema. Acum, ATM-urile vor fi din nou functionale in doar cateva minute.

Tehnologia ce sta la baza ATM-urilor NCR SelfServ permite conservarea energiei. Economia de energie a fost realizata cu ajutorul procesorului Intel Core ™ 2 Duo, precum si a iluminarii cu LED-uri, ce prezinta o durata sportita de viata Astfel, se obtine o performanta sporita cu un consum mai mic de energie.

NCR a redus in mod semnificativ consumul de hartie pentru chitante si cerintele de reaprovizionare. ATM-ul accepta doua role de hartie pentru chitante, iar imprimanta prezinta un mecanism automat care poate trece de la o rola la alta. Mai mult, rolele de hartie au acum un diametru mai mare, iar ATM-ul elibereaza chitante de lungimi mai mici.

Un alt beneficiu important pe care ATM-urile NCR SelfServ il aduc clientilor este sporirea eficientei activitatilor de mentenanta. Ghidurile interactive multimedia permit personalului tehnic sa remedieze mult mai rapid problemele aparute, iar sistemul NCR de monitorizare poate tine sub observatie fiecare ATM NCR SelfServ.

“ATM-urile nefunctionale provoaca bancilor pierderi de sute de mii de euro. Cum institutiile financiare isi incurajeaza clientii sa efectueze din ce in ce mai multe tranzactii cu ATM-urile, devine important ca acestea sa fie functionale atunci cand sunt solicitate. Astfel, ATM-urile NCR SelfServ sunt proiectate pentru a furniza cel mai inalt nivel posibil de disponibilitate, care sa permita consumatorilor sa retraga numerar, sa realizeze depozite, sa efectueze tranzactii prepay, sa plateasca facturi si multe alte operatiuni, cu usurinta." a declarat Domnul Toni Cristescu, Country Manager Printec Group Romania.

Despre Printec Group Romania

Fondat in anul 1988, Grupul de Companii Printec este lider in domeniul automatizarii tranzactiilor. Cu sediul central la Atena, Grecia, compania isi ofera produsele si serviciile prin intermediul celor 14 filiale independente din Albania, Bosnia& Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cipru, Fosta Republica Iugoslava a Macedoniei, Grecia, Kosovo, Moldova, Romania, Serbia si Muntenegru, Slovacia, Slovenia si Ucraina.

Produsele si serviciile oferite de Printec sunt destinate urmatoarelor zone de interes: sisteme de plati electronice, automatizari ale sucursalelor bancare, software pentru carduri, sisteme de telecomunicatii, dezvoltare software si servicii.


http://www.youtube.com/watch?v=Ft1CO_EPGkk&feature=related