Astfel, au fost atrase in portofoliu brokerului de credite si produse non-credit (depozite la scadenta, depozite cu dobanda progresiva, POS-uri, carduri de debit, conturi de economii), operandu-se o largire a sferei produselor intermediate, dincolo de segmentul creditarii.

Totodata anul trecut a insemnat pentru Credit Team confirmarea ascensiunii companiei pe piata brokerajului de credite. Evolutia companiei s-a materializat si prin primirea de oferte din partea fondurilor de investitii.

“Am primit o validare certa a valorii noastre de piata, insa am decis ca vom ramane o companie 100% romaneasca, pentru moment. Ne-am bazat decizia pe modul in care intelegem piata creditarii din tara noastra, ca experienta si potential. Romania are specificul ei de piata, ca dinamica si mentalitate. Armonizarea cu ceea ce se intampla pe pietele mai dezvoltate va veni la timpul potrivit”, a declarat Florinela Mares, Director General al Credit Team.

De asemenea, in evolutia sa, compania va miza si pe dezvoltarea structurii interne. Pe langa Departamentele de Vanzari, Suport, Resurse Umane, Logistica si Marketing-Comunicare, Credit Team a creat Departamentele de Training, Rezidentiale, VIP, Leasing.

Astfel, compania a decis specializarea resurselor umane, atat in vederea implementarii unor planuri de cariera pe termen lung, dar si in vederea onorarii, a solicitarilor de nisa inregistrate (oferirea de consultanta externa in procesul de pregatire a personalului de vanzari, oferirea de consultanta extinsa in cadrul proiectelor rezidentiale etc.). Aceasta specializare pe Departamente se regaseste si in dezvoltarea unor colaborari strategice de amploare.

“Membrii fondatori ai Credit Team sunt persoanele care au adaptat brokerajul de credite la piata din Romania, prin includerea simultana, in portofoliu, a mai multor institutii partenere. Credit Team a identificat inca din primii ani de existenta necesitatea de a se adresa atat publicului general, cat si unor nise de piata, neexploatate inca din punct de vedere al consilierii financiare”, este de parere Manuela Zisu, Vice-Presedinte Departamentele de Vanzari si Training Credit Team .

Pentru viitor, a mai adaugat Zisu, proiectele speciale ale Credit Team, printre care desfasurarea activitatii de private-banking, articularea planului de extindere in afara tarii incepand cu tarile vecine si editarea unei reviste de profil vor contribui la transformarea brokerajului de credite intr-un segment al consilierii financiare mult mai comple.

Citeste si:

In ceea ce priveste dezvoltarea retelei, acest proces va fi reluat incepand cu luna aprilie a anului in curs, prin deschiderea de sucursale proprii in orasele in care compania nu este inca prezenta, proces dublat de continuarea extinderii in regim de franciza si parteneriat.

Francizele au intermediat, in cursul anului 2008, 15% din volumul intermediat de reteaua proprie, in conditiile in care multe dintre locatiile francizate au implinit, in 2008, primul an de activitate.

In vederea sprijinirii initiativei antreprenoriale in domeniul brokerajului de credite, taxa de aderare la retea va fi eliminata pentru intervalul ianuarie-iunie 2009, astfel incat sa fie diminuate costurile initiale ale francizei, se mai mentioneaza in comunicatul companiei.

Credit Team are capital integral romanesc si a fost infiintata in luna ianuarie 2007. Compania detine, in prezent, o retea compusa din 48 de sucursale: 22 in regim propriu, 21 in regim de franciza si 5 in regim de parteneriat.

In cei doi ani de activitate, Credit Team a intermediat un volum de credite echivalentul a peste 314 milioane euro si a oferit consiliere unui numar de peste 28.600 de romani.

Credit Team Broker de Credite este parte a Credit Team Group, din care mai fac parte companiile Real Consulting Agent de Asigurare si VBR Mobile Credit Team.