„Pentru anul in curs am previzionat crestere zero, fata de anul 2008, dupa multi ani de crestere de doua cifre pe fondul contextului actual marcat de criza financiara”, a declarat Boaje.

La nivelul anului 2008, volumul total total de credite acordate a fost de 813 milioane de lei (221 mil. Euro), in timp ce soldul creditelor existent la sfarsitul anului trecut a fost 1,09 miliarde de lei (circa 273.5 milioane de euro), in crestere cu 34% fata de aceeasi perioada a anului 2007.

CEO-ul Cetelem afirma ca anul acesta a inceput mai bine comparativ cu situatia de la finele lui 2008, insa cursul valutar ramane o problema pentru companie.

“Am inceput mai bine 2009 decat s-a incheiat 2008. Ramane insa o mare necunoscuta si anume fluctuatia cursului valutar, dar care nu afecteaza clientii Cetelem, intrucat noi acordam credite doar in lei cu dobanda fixa pe toata perioada de creditare”, a comentat acesta.

Citeste si:

Pentru anul in curs, obiectivele companiei vizeaza consolidarea potofoliului de produse si fidelizarea clientilor pe baza acestuia.

“Astfel, prioritatea noastra in 2009 este ne mentinem pozitia de lider pe piata de profil, sa imbunatatim si sa ne dezvoltam actualul portofoliu de produse. Mizam pe o oferta de produse completa si complexa, la care vom aduce plus valoare prin produse inovative, unice pentru piata locala”, a spus Boaje.

Un exemplu, in acest sens, este recent lansata platforma de creditare online destinata magazinelor virtuale-RateWebShop. “Prin intermediul acestui serviciu, clientii pot accesa direct creditul, facand astfel economie de timp”, a spus Boaje.

Compania a luat nastere in luna mai 2005, prin preluarea Credissson International de catre Cetelem, divizia de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas.