Pe de alta parte, Orange a scazut cu aproximativ 175.000 de clienti in primele trei luni ale anului ajungand la finalul lui martie la 10,08 milioane de utilizatori. In primul trimestru din 2011 avea 10,27 milioane de clienti.

Baza de utilizatori de internet mobil a ajuns la 3,19 milioane de clienti, mai putin cu 238.000 fata de decembrie anul trecut.

La finalul lui martie venitul mediu anual pe utilizator (ARPU) a fost de 82 euro, la fel ca T4 2011. In primul trimestru al anului trecut ARPU companiei era de 83 de euro.

In primul trimestru din acest an numarul de tablete vandute s-a triplat comparativ cu primul trimestru al anului trecut, iar volumul vanzarilor de smartphones a crescut in primul trimestru al anului 2012 cu 44%.

Citeste si:

“Ne-am propus sa devenim un „digital coach” si sa facilitam accesul la lumea digitala. Strategia noastra este conceputa in aceasta directie, pentru ca dorim sa le oferim clientilor nostri posibilitatea sa foloseasca la maximum dispozitivele pe care le au, sa se conecteze, sa comunice si sa socializeze mai usor”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.

Cei mai importanti jucatori pe piata locala de telefonie mobila sunt Orange, Vodafone si Cosmote.

Sursa foto: Orange