Producatorul iPhone si iPad a avut vanzari de 65.121 dolari pe metru patrat (6.050 dolari pe picior patrat) in perioada de 12 luni incheiata in iunie, devansand lantul de magazine Tiffany, specializat in retailul de bijuterii, si Lululemon Athletica, companie care vinde imbracaminte pentru yoga, conform CNBC, citat de Mediafax.

Productivitatea retelei de magazine Apple, in prezent la circa 390 de unitati, a crescut puternic in ultimii ani, odata cu introducerea iPhone si iPad.

Unele magazine specializate in bunuri de lux au o productivitate extrem de ridicata, in timp ce marile grupuri de retail, care ruleaza volume mari de bunuri, se situeaza la un nivel mai redus, a declarat directorul general al companiei de imobiliare Savills, Gerry Mason.

Citeste si:

Apple se afla cu mult inaintea celorlate companii care completeaza primele locuri ale topului Retail Sails, potrivit CNBC.

Productivitatea Apple a fost de doua ori mai mare decat cea a Tiffany, cu vanzari de 32.460 dolari pe metru patrat (3.017 dolari pe picior patrat) in ultimele 12 luni de rezultate financiare. Lululemon, pe trei, a inregistrat vanzari de 20.800 de dolari (1.936 dolari pe picior patrat).

Mai mult de jumatate din cei 72.000 de angajati cu norma intreaga ai Apple lucrau in magazinele companiei in septembrie. Potrivit Apple, venitul mediu pe magazin a avansat cu 19% anul trecut, la 51,5 milioane de dolari.