'Inovatia este principala modalitate prin care o societate poate evolua si poate raspunde provocarilor actuale, de aceea scopul nostru este sa regandim societatea de maine. Viziunea noastra este ca inovatiile Philips sa ajunga la cat mai multi oameni, iar pana in 2025 speram ca peste 3 miliarde de oameni sa aiba acces la produsele noastre. Pana in 2015, un procentaj de 50% din totalul veniturilor obtinute de catre compania noastra va proveni din vanzarea de produse verzi. Incepand de acum si pana la finele anului viitor, ne vom dubla investitiile in inovatiile ecologice si prietenoase cu mediul', a afirmat van Rozen, citat de Agerpres.

Conform unui studiu publicat la inceputul lunii aprilie de Unlock Market Research, compania olandeza Philips se afla in topul primelor zece marci preferate de catre romani in domeniul tehnologiei, alaturi de Samsung, Apple, Sony, Google, Microsoft, HP, Facebook, Yahoo si YouTube.

Royal Philips din Olanda este o companie de tehnologie diversificata, axata pe imbunatatirea vietii oamenilor prin inovatii relevante in domenii precum Ingrijirea sanatatii, Stil de viata si Iluminat.

Philips este cel mai mare producator mondial de corpuri de iluminat si numarul trei in lume in domeniul echipamentelor medicale. Compania are aproximativ 119.000 de angajati in peste 60 de tari.

In Romania, compania ofera servicii si solutii profesionistilor si consumatorilor prin intermediul a trei sectoare de activitate care se completeaza reciproc - sectorul produselor0si solutiilor pentru domeniul sanatatii, sectorul produselor si solutiilor de iluminat si sectorul produselor Consumer Lifestyle.

Citeste si:

La nivel global, Philips a inregistrat, in 2012, vanzari de 24,8 miliarde de euro.

Camera de Comert Romano-Olandeza, alaturi de Philips Romania, Ortec, Cabinetul de Avocatura Gruia Dufaut si Ambasada Olandei, a organizat, miercuri, evenimentul 'Oportunitati prin inovatie. Agenda 2014-2020: Sanatate, Eficienta Energiei si Managementul Apelor'.

Potrivit datelor oficiale, la 31 decembrie 2013, valoarea totala a schimburilor comerciale romano-olandeze se cifra la 3,57 miliarde euro, in crestere cu 11,77% fata de aceeasi perioada a anului anterior.

Exporturile s-au situat la valoarea de 1,53 miliarde de euro (+20,17%), iar importurile la 2,035 miliarde euro (+6,17%).