"Ne propunem sa crestem vanzarile atat pe piata de dispozitive wireless, pe segmentul adaptoarelor Powerline, dar si pe cel al routerelor mobile. De asemenea, ne vom extinde portofoliul de produse, prin intrarea pe piata de accesorii. Ne-am propus sa majoram vanzarile TP-Link in Romania cu 30%, la opt milioane de dolari", a declarat directorul general al TP-Link Romania, Hermes Song, intr-o conferinta.

El a adaugat ca TP-Link estimeaza vanzari totale de peste un milion de echipamente de retelistica in acest an pe pietele din Romania, Bulgaria, Albania, Bosnia, Kosovo si Macedonia. "Pe piata locala, a doua ca importanta dupa cea din Polonia, vrem sa ne majoram cota cu cinci puncte procentuale, de la 60% in 2013. Potrivit estimarilor noastre, piata romaneasca a inregistrat vanzari de 10 milioane de dolari in 2013 si va ajunge la 12 milioane de dolari in acest an", a spus Hermes, potrivit Mediafax.

Produsele TP-Link sunt distribuite pe piata romaneasca din 2007 prin intermediul Network One Distribution, Mondo Plast si Royal Computers. Anul trecut, compania chineza a deschis un birou de reprezentanta si un centru logistic in Bucuresti, care asigura distributia si suportul tehnic pentru clientii din Europa de Sud-Est.

Biroul local are 12 salariati, numarul acestora urmand sa se dubleze in 2015. Cu vanzari de 1,83 miliarde de dolari in 2013, TP-Link are sediul central in Shenzen (China) si este cel mai are producator international de echipamente WLAN.