Anuntul venit din partea gigantului olandez marcheaza cel mai nou pas facut de catre Philips pe piata, in eforturile companiei de a-si structura business-ul. Philips a anuntat la inceputul verii planurile de a-si imparti divizia de iluminare intr-una specializata in componente LED si alta pe segmentul automotive, insa a dezvaluit la inceputul acestei saptamani planul de a combina divizia de sanatate (medical) cu cea de consumer lifestyle, cele doua urmand sa se numeasca HealthTech, scrie presa internationala.

Philips a precizat totodata ca va incepe procesul de a transforma business-ul de iluminare intr-o companie separata. “Cele doua companii rezultate vor avea posibilitatea sa faca investitiile de care au nevoie sa ajute la cresterea business-ului si a profitabilitatii, care vor genera in acelasi timp valoare adaugata pentru consumatori, angajati si actionari”, a declarat Frans van Houten, CEO al Philips.

Philips se asteapta la o scadere a cheltuielilor de 300 mil. euro

Ca rezultat al schimbarii, Philips se asteapta ca in urmatorii doi ani sa obtina o scadere a cheltuielilor de 300 de milioane de euro. La nivelul anului trecut, diviziile de consumer lifestyle si cea medicala au adus vanzari totale combinate de 14,2 miliarde de dolari, pentru cele doua segmente lucrand nu mai putin de 55.000 de angajati la nivel global.