Vanzarile au fost completate de rezultatele magazinului Altex din centrul comercial Auchan si de cele ale magazinului Media Galaxy din Iulius Mall. Cel mai mare si cel mai nou magazin Altex din vestul tarii s-a pozitionat ca destinatie favorita de shopping pentru peste 20.000 de timisoreni, in primul weekend de la deschidere. Astfel, in perioada 11-14 iunie, ofertele i-au convins pe iubitorii de tehnologie de pe malul Begai sa achizitioneze peste 2.500 de produse.

Cele mai vandute produse din cadrul noului magazin au fost accesoriile de bucatarie, aparatele de aer conditionat, televizoarele, tabletele, urmate de electrocasnice. Astfel, timisorenii au investit in noile tehnologii, bonul mediu fiind in valoare de aproximativ 400 de lei. Gama variata de peste 15.000 de produse si reducerile de pana la 70% au transformat cel mai mare magazin Altex din vestul tarii in centru de atractie. Cei 30 de specialisti Altex au stat la dispozitia clientilor in primul weekend de la deschidere si i-au ghidat pentru a alege cele mai potrivite produse si pentru a se familiariza cu cei 2.400 de metri patrati de inovatii.

”Rezultatele din primul weekend dovedesc faptul ca timisorenii erau mai mult decat pregatiti pentru aceasta deschidere. Au primit cel mai mare show room cu entuziasm si multa curiozitate si acest lucru s-a reflectat si in vanzari. In primul weekend de la deschidere am efectuat un sondaj in randul cumparatorilor si majoritatea au apreciat ofertele imbatabile, cat si profesionalismul specialistilor”, a declarat Dan Ostahie, CEO Altex Romania.

Principalii concurenti ai Altex sunt eMag, Domo, Flanco, precum si Cel.ro sau PCGarage.ro.