Conflictul a inceput in mod public in urma cu doua zile cand cei de la Vodafone au anuntat ca numarul 0722.10.10.10, folosit in campania de comunicare “Gratis la Cartela! Primesti si net si telefon” pentru utilizatorii prepaid a fost restrictionat de catre Telekom Romania.

Pentru a continua campania prin care utilizatorii primesc internet si credit pentru un telefon gratuit de la Vodafone, operatorul a gasit solutia de a directiona utilizatorii Telekom Romania care nu s-au inscris inca in promotie sa o faca folosind site-ul www.vodafone.ro.

Drept raspuns cei de la Telekom au declarat ca au restrictionat apelurile catre numarul Vodafone pentru ca era „utilizat in scopuri comerciale in cadrul unei campanii publicitare cu incalcarea prevederilor acordului de interconectare dintre cele doua parti”. De asemenea, oficialii Telekom spun ca au luat aceasta decizie dupa ce au anuntat in prealabil Vodafone.

“In cadrul campaniei mentionate au fost incalcate prevederile contractului de interconectare intre parti, prin folosirea numarului respectiv pentru alte servicii decat cele agreate prin contract. Telekom Romania Mobile Communications S.A. a notificat Vodafone Romania in data de 4 decembrie 2015”, au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii Telekom.

Citeste si:

Niciunul dintre cei doi operatori nu a oferit detalii despre cate persoane au sunat la 0722.10.10.10 sau de cate ori a fost apelat numarul.

Pe de alta parte, oficialii Vodafone au afirmat ca isi respecta obligatiile contractuale, inclusiv pe cele referitoare la confidentialitatea acordului dintre parti
“Astfel incat lasam in competenta autoritatilor abilitate sa remedieze aceasta situatie”, ai declarat acestia.

Cei de la ANCOM spun ca nu au primit nicio sesizare cu privire la acest caz.. Printre alte autoritati care ar mai putea fi contactate se numara Consiliul Concurentei sau cele de protectie a consumatorului.