Producatorul japonez de echipamente electronice Sony Corp. a anuntat, vineri, ca va reduce cu 20% pretul de lansare in Japonia a noii sale console de jocuri video PlayStation 3, considerata de specialisti prea scumpa in raport cu consolele Wii si XBox 360 oferite de rivalii Nintendo si Microsoft.
Incepand cu data de 11 noiembrie, cand va aparea pe rafturile magazinelor din Japonia, PlayStation 3 va costa in versiunea de baza 49.980 yeni (335 de euro), comparativ cu 62.790 yeni cum se estima initial, informeaza Rompres. "Vrem ca noua consola sa fie accesibila pentru pasionatii de jocuri din Japonia", a precizat un purtator de cuvant de la Sony Computer Entertainment cu ocazia celui mai mare salon de jocuri video din Japonia, Tokyo Game Show.

Anuntul celor de la Sony intervine la o saptamana dupa ce un alt grup japonez, Nintendo, a anuntat ca la data de 2 decembrie 2006 va pune in vanzare, in Japonia, noua sa consola Nintendo Wii la un pret de 25.000 de yeni. Similar, pentru a creste vanzarile in arhipelagul nipon, grupul american Microsoft a decis recent sa reduca de la 37.900 la 29.800 de yeni pretul de comercializare a consolei sale XBox 360, lansata pe piata inca de la sfarsitul anului trecut.

Lansarea pe piata a mult-asteptatei PlayStation 3 a fost amanata de mai multe ori. Initial se intentiona ca noua consola sa-si faca debutul pe piata japoneza in primavara acestui an, insa Sony a fost nevoit sa amane cu sase luni data lansarii. in plus, PlayStation 3 va debuta in Europa abia in luna martie 2007, cu patru luni mai tarziu decat programul initial, oferind practic rivalilor Nintendo si Microsoft libertatea de actiune pentru perioada cruciala a sarbatorilor de iarna.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri