Lansarea serviciilor convergente acum cateva saptamani de catre Orange Romania nu a fost, nici pe departe, un act nepremeditat. "De la an la an sunt din ce in ce mai multi clienti care prefera servicii convergente. Apetitul lor s-a dublat de la an la an si anul acesta, piata este cu atat mai pregatita", subliniaza, prezent la WALL-STREET 360, Mihai Manea, product manager la Orange Romania.

Practic, pe langa serviciile considerate de unii deja "clasice" (Internet fix si mobil, telefonie fixa si mobila, televiziune), Orange incearca sa pluseze pe segmentul de servicii adiacente, suplimentare, care, pana la urma, pot face diferenta pe o piata extrem de concurentiala.

"Smart Home, de exemplu. Activam pe o piata matura - penetrare de 90% a serviciilor de televiziune si la peste 55% a serviciilor de Internet, este deci greu sa te diferentiezi. Unul dintre factorii diferentiatori - serviciu de suport proactiv. Asta inseamna ca dupa instalarea Orange Home (Internet sau televiziune), clientul este sunat la 24 de ore distanta pentru a se asigura ca totul functioneaza OK", puncteaza Mihai. Per total, 97% dintre clienti sunt multumiti de felul in care functioneaza serviciile si procesele de instalare.

Afla din interviul video provocarile Orange din prezent, ce incearca sa introduca mai puternic pe piata si cum se schimba nevoile consumatorilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri