In prima etapa, eMAG a deschis centrul logistic in zona comerciala din vestul Bucurestiului, adiacenta autostrazii A1, cu o suprafata de 3.000 metri patrati, organizat ca depozit si centru de expeditii.

Noul centru, deschis din luna aprilie, este conceput pentru a asigura necesarul operatiunilor pentru urmatorii trei ani.

In faza a doua, compania a mutat magazinul de prezentare in Grant Shopping Center Crangasi, cu o suprafata si functii similare cu cel anterior, acesta urmand sa fie deschis la finalul anului. In cadrul eMAG.Live! Concept Showroom, asa cum va fi numit acest spatiu, vor fi zone tematice de testare a produselor, alaturi de spatii dedicate de self-service online, pentru informare si comenzi.

Centrul de Service eMAG a fost relocat intr-un spatiu mai amplu, cu acces facil pentru clienti, ce permite cresterea vitezei de raspuns in rezolvarea solicitarilor.

Citeste si:

"Toate aceste noi locatii sustin planurile de dezvoltare ale magazinului online si vor aduce un concept nou pe piata din Romania. Ideile pe care le-am pus in aplicare provin in parte din nevoi de business si in parte din feedback-ul primit din partea membrilor comunitatii eMAG, care sustin activ dezvoltarea noastra", a declarat directorul de dezvoltare online al eMAG, Radu Apostolescu.

Foarte curand va fi inaugurat si noul sediu central al eMAG, intr-o cladire de birouri structurata pe sapte nivele, situata in zona Virtutii.

Lansat in 2001 ca magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre pionierii pietei de comert electronic din Romania.Cu o echipa de aproximativ 250 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end. Ponderea principala a vanzarilor este constituita de echipamentele IT&C, urmate de aparatura electronica: notebook-uri, produse LCD, LCD TV, monitoare si proiectoare, aparate foto si video, componente, solutii pentru imprimare.