Twitter, site-ul lansat in urma cu doi ani, permite utilizatorilor sa trimita un numar nelimitat de mesaje cu 140 de caractere, fiind o noua incercare a companiei de a obtine venituri din popularitatea site-ului.

Compania a modificat "conditiile serviciului" pentru a specifica faptul ca pot rula reclame.

"Lasam usa deschisa pentru publicitate. Vrem sa lasam optiunile noastre deschise, asa cum am promis anterior", a declarat Biz Stone intr-un post pe blog-ul oficial al Twitter.

Venitul provenit din publicitate este o modalitate convenabila pentru site-uri de a genera venituri in timp ce raman gratuite pentru consumatori.

Vizitatorii unici ai Twitter au ajuns la 44,5 milioane in iunie, numar de 15 ori mai mare fata de perioada similara a anului trecut, potrivit comScore.

Unii analisti sunt sceptici in privinta faptului ca publicitatea se va raspandi in mod semnificativ in retelele sociale, argumentand ca firmele sunt reticente in a-si plasa marcile lor alaturi de continutul generat de utilizatori, considerat imprevizibil si ofensiv.

Stone a declarat ca firma pe care o conduce a fost prudenta spunand ca ar putea plictisi baza de utilizatori prin "bombardarea" acestora cu reclame.

Alti analisti sunt de parere ca utilizatorii de retele sociale tind sa petreaca mult timp pe aceste site-uri, oferind o platforma atractiva pentru publicitari, mai ales ca preferintele utilizatorilor sunt inregistrate.

"Serviciul ar putea include anunturi, care pot fi afisate in functie de continut si informatiile din serviciu, cererile facute prin serviciu sau alte informatii de acest tip", a anuntat compania.