Site-ul de micro-blogging Twitter cauta modalitati de a produce venituri prin extinderea posibilitatilor prin care publicitarii pot sa acceseze cei peste 45 milioane de vizitatori lunari ai site-ului, scrie Washington Post.

Twitter, site-ul lansat in urma cu doi ani, permite utilizatorilor sa trimita un numar nelimitat de mesaje cu 140 de caractere, fiind o noua incercare a companiei de a obtine venituri din popularitatea site-ului.

Compania a modificat "conditiile serviciului" pentru a specifica faptul ca pot rula reclame.

"Lasam usa deschisa pentru publicitate. Vrem sa lasam optiunile noastre deschise, asa cum am promis anterior", a declarat Biz Stone intr-un post pe blog-ul oficial al Twitter.

Venitul provenit din publicitate este o modalitate convenabila pentru site-uri de a genera venituri in timp ce raman gratuite pentru consumatori.

Vizitatorii unici ai Twitter au ajuns la 44,5 milioane in iunie, numar de 15 ori mai mare fata de perioada similara a anului trecut, potrivit comScore.

Unii analisti sunt sceptici in privinta faptului ca publicitatea se va raspandi in mod semnificativ in retelele sociale, argumentand ca firmele sunt reticente in a-si plasa marcile lor alaturi de continutul generat de utilizatori, considerat imprevizibil si ofensiv.

Stone a declarat ca firma pe care o conduce a fost prudenta spunand ca ar putea plictisi baza de utilizatori prin "bombardarea" acestora cu reclame.

Alti analisti sunt de parere ca utilizatorii de retele sociale tind sa petreaca mult timp pe aceste site-uri, oferind o platforma atractiva pentru publicitari, mai ales ca preferintele utilizatorilor sunt inregistrate.

"Serviciul ar putea include anunturi, care pot fi afisate in functie de continut si informatiile din serviciu, cererile facute prin serviciu sau alte informatii de acest tip", a anuntat compania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri