Producatorul german de articole sportive Adidas va reduce cu 25% portofoliul de circa 47.000 de produse, pentru a atinge tintele de profitabilitate stabilite pentru acest an, a declarat directorul general Herbert Hainer (foto), transmite Bloomberg, potrivit Mediafax.
Adidas va introduce totodata un sistem simplificat de aplicare a rabaturilor pentru operatiunile en-gros, ceea ce va contribui la reducerea cheltuielilor legate de discounturi.

Grupul german, al doilea mare producator de articole sportive la nivel mondial, dupa grupul american Nike, anticipeaza pentru acest an un profit net de 736-770 milioane de euro, in crestere de la 671 milioane de euro in 2011.

Adidas mizeaza pe faptul ca profitul din acest an va fi sustinut de cererea generata de Europa League si de Olimpiada de la Londra.

Compania are o cota de aproximativ 34% pe piata articolelor sportive destinate fotbalului si este partener oficial al UEFA pentru campionatul final Europa League, care va avea loc in iunie in Polonia si Ucraina.

Sursa foto: adidas.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri