In acest timp, fiecare dintre tarile participante isi promoveaza reprezentantii, se pregatesc show-urile, materialele, se filmeaza cartile de vizita.

Conform eurovision.tvr.ro, „Anul acesta, organizatorii concursului isi propun ca postcardurile sa le dezvaluie telespectatorilor latura personala a fiecarui concurent. Filmarile, care il au ca protagonist pe Cezar, vizeaza hobbyurile sale dar si etapele de pregatire pentru cea mai importanta competitie muzicala din acest an. Printre locatiile alese se numara un studio muzical, clubul Bamboo, World Class si Miko Beauty Center.

Totodata, filmul de prezentare va include si obiective turistice ale capitalei precum Ateneul Roman, Palatul Parlamentului, Centrul Vechi al Bucurestiului.”

Qual Media Group este partener pentru al doilea an la Eurovision. Am asistat cu emotie la etapele selectiei nationale, am participat activ la organizare, ne-am bucurat impreuna cu castigatorul. Il sustinem pe Cezar in continuare. Ne vedem la Malmӧ!