Cafeneaua, localizata intr-un cartier din Los Angeles, nu reprezinta mai mult decat o fereastra tipica de drive-thru si o toaleta. In interior nu sunt scaune, doar cateva mese dispuse intr-o zona restransa din cafenea. Desi au trecut doar doua saptamani de la deschidere, fanii Starbucks au postat pe retelele de socializare doar termeni precum “grotesc”, “sumbru” sau “insultator” facand referire la aceasta cafenea, pe care o asociaza cu o inchisoare.

“Am fost poate in aproape 100 de cafenele Starbucks de pe tot teritoriul SUA, insa nu am vazut niciuna sa arate macar pe jumatate de urat precum asta”, a comentat un client.

Starbucks

Citeste si:

Locuitorii din acel cartier au primit promisiuni pentru o locatie cu 30 de locuri in interior, insa planurile nu s-au materializat. “Aceasta este cea mai rea locatie Starbucks din lume. Unde este caldura locului? Unde este interactiunea dintre angajati si consumatori? Aceasta cafenea nu este altceva decat o inchisoare”, a mai spus un localnic.

Printre reclamatii se regaseste si faptul ca locatia nu are un meniu la intrare. Nemultumirea locuitorilor este amplificata si de promisiunea companiei de a construi cafenele “care sa reflecte caracterul unic al cartierelor in care sunt deschise”.

Gigantul american detine in prezent peste 20.100 de locatii la nivel global. Starbucks a cumparat compania Teavana anul trecut intr-o tranzactie evaluata la 626 mil. dolari.

Starbucks reinventeaza ceaiul de la ora 5: vrea sa deschida peste 1.000 de ceainarii

Starbucks reinventeaza ceaiul de la ora 5: vrea sa deschida peste...

Sursa foto: Todd Johnson, Twitter