Dupa perioada de iarna a anului trecut, Starbucks a afisat vanzari sub asteptari in cazul cafenelelor pe fondul unui trafic in scadere in centrele comerciale. Retailul traditional a experimentat un declin al traficului cu 50% in 2013 fata de perioada din 2010, potrivit datelor ShopperTrak, in timp ce vanzarile in online au crescut cu peste 50%.

In incercarea de a creste traficul din locatiile Starbucks in perioada sarbatorilor, gigantul american va oferi unor consumator, in premiera, sansa de a castiga bauturi gratuite pe o perioada de 30 de ani. “Dupa ce perioada Craciunului a trecut, am inceput imediat sa ne gandim la o strategie noua pentru acest an. Prin urmare, vom profita de sistemul cardurilor de cadouri. Anul trecut am vandut peste un milion de astfel de carduri. De fiecare data cand cumperi sau faci cadou un card Starbucks, alti zece consumatori pot castiga dreptul la bauturi gratuite pe viata”, a explicat Schultz.

Oricine foloseste un astfel de card poate fi castigatorul acestei oferte, concursul desfasurandu-se in perioada 2 decembrie – 25 decembrie.

Citeste si:

Starbucks a intrat pe piata din Romania in aprilie 2007, deschizand prima cafenea din Europa Centrala si de Est, ca rezultat al unui joint-venture incheiat cu partenerul sau european, grupul elen Marinopoulos. Grecii au pierdut franciza lantului de cafenele in Romania, actionariatul fiind schimbat la inceputul anului cu un joint venture intre mai multi antreprenori bulgari si compania-mama.

Starbucks are peste 20.000 de cafenele in 65 de tari si este cunoscuta ca fiind cea mai importanta marca de cafea din lume.

Romanii consuma o jumatate de ceasca de cafea pe zi, cifra care ne plaseaza pe locul 30 la nivel mondial, cu mult in urma unor tari precum Olanda, Finlanda sau Suedia.

Cei mai mari bautori de cafea. Pe ce loc se afla Romania

Cei mai mari bautori de cafea. Pe ce loc se afla Romania

Sursa foto: Starbucks, Shutterstock.com