Pentru realizarea proiectului ambitios s-au folosit 5,7 milioane de tone de deseuri de materiale de constructii, iar potrivit agentiei de stiri Xinhua, dezvoltarea de proiecte realizate prin intermediul acestor solutii face ca soselele sa fie mult mai stabile si mai rezistente decat cele construite cu materialele traditionale, scrie presa internationala.

Cea mai dificila parte in tot procesul de constructie pe baza deseurilor de materiale de constructii a fost separarea elementelor utile de cele inutile, asa cum este cazul identificarii bucatilor de otel, caramizi si betoane, de alte deseuri, acest lucru fiind realizat prin intermediul unor echipamente speciale.

Conform calculelor autoritatilor chineze, reciclararea deseurilor care au fost folosite pentru constructia soselei de mare viteza a adus o economie de aproximativ 50 de milioane de dolari pentru intregul proiect.

Soseaua pe care autovehiculele vor putea circula cu viteze de cel mult 120 km/h va fi inaugurata in luna noiembrie.
Decizia autoritatilor din China de a apela si la solutii alternative pentru constructia de drumuri in tara face parte dintr-un proiect de inovatii care sa dezvolte sectorul constructiilor din regiunea asiatica.

Mai mult, autoritatile din mari orase precum Beijing sau Tianjin vor sa instaleze in perioada urmatoare puncte de incarcare pentru vehiculele electrice pe patru sosele de mare viteza din regiune.

Cum au reusit chinezii sa faca o sosea de mare viteza intre munti fix prin mijlocul unui rau

Citeste si:

Tot chinezii sunt si cei care au reusit sa construiasca o sosea de mare viteza intre munti fix prin mijlocul unui rau.

Guvernul din Provincia Hubei, situata in centrul Chinei, a gasit o solutie cel putin suprinzatoare pentru a traversa un drum montan. Menit sa lege orasul Gufuzhen de principala sosea care face legatura dintre Shanghai si Chengdu, doua orase importante din statul asiatic, proiectul reprezinta una dintre cele mai mari ambitii de infrastructura ale autoritatilor chineze, asta deoarece o constructie pentru o sosea de mare viteza pe un rau poate fi extrem de riscanta, mai ales in cazul unei calamitati naturale, cel mai expusa fiind inundatiilor.

Proiectul extrem de ambitios al autoritatilor chineze a costat in total 71 de milioane de dolari, insa a evitat constructia de tunele care, in acest fel, a redus la minimum impactul asupra mediului. Mai mult, proiectul a redus si timpul care face legatura intre orasul Gufunzhen si soseaua de mare viteza spre Shanghai la numai 20 de minute.

Podul de mare viteza din regiunea chineza va deservi totodata si interesului turistic, fiind deja pe lista atractiilor din provincia Hubei.