Compania olandeza de asigurari Aegon NV, care va fi prezenta si pe piata pensiilor private din Romania, a raportat, pentru anul trecut, cresterea cu 32% a membrilor schemelor de pensii din Ungaria, la 628.00 de participanti, a anuntat compania.

Vanzarile din domeniul asigurarilor de viata au crescut la 82 milioane euro in 2006, din care Polonia a obtinut 60 milioane euro. Compania a raportat o crestere record a afacerilor din trimestrul patru al 2006. Vanzarile record din ultimul trimestru s-au datorat dezvoltarii unei retele de agenti si de brokeri, au afirmat reprezentantii Aegon, potrivit NewsIn.

In Slovacia, compania a incheiat anul trecut cu 154.000 de noi participanti la schemele de pensii private, numarul acestora depasind 200.000. Compania olandeza de asigurari Aegon si Banca Transilvania au semnat, in ianuarie, un acord pentru infiintarea unei companii de pensii private si a uneia de asigurari de viata.

Citeste si:

Compania a raportat o crestere cu 41% a vanzarilor globale de noi produse, la 775 milioane euro. Rezultatele Aegon sunt mai bune decat previziunile companiei, care tinteste sa atinga in 2010 un volum al afacerilor noi de 1,1 miliarde euro, se spune in raportul anual al firmei de asigurari. Vanzarile noi pentru asigurarile de viata au crescut cu 20% in 2006, la peste trei miliarde euro. Veniturile nete ale Aegon au urcat cu 2% in 2006, la 2,78 miliarde euro.

Aegon, a doua mare companie de asigurari din Olanda si Banca Transilvania, a cincea banca romaneasca dupa active, au anuntat pe 19 ianuarie semnarea unui acord pentru infiintarea unei companii de pensii private si a uneia de asigurari de viata. Compania mixta de pensii private, la care fiecare dintre cei doi asociati va detine cate 50% din actiuni, va fi lansata in vara acestui an, anticipand introducerea sistemului obligatoriu de pensii private.

Noua companie de pensii va avea sediul centrul la Cluj - Napoca. In plus, Aegon, va infiinta in Romania o companie de asigurari de viata, care va incheia un acord de distributie cu Banca Transilvania, in scopul vanzarii de produse sub marca comuna a celor doua companii, prin reteaua de distributie a Bancii Transilvania.