Profitul ajustat inainte de plata taxelor a crescut pana la 965,2 milioane lire sterline (1,4 miliarde euro), cu putin sub nivelul record de un miliard de lire sterline inregistrat in 1998, confirmand astfel estimarile analistilor.

Directorul executiv al Marks & Spencer, Stuart Rose, arhitectul uneia dintre cele mai de succes reveniri din istoria retailului britanic, a declarat ca vanzarile generate de cele 520 de magazine proprii au crescut cu 10,1%, pana la 8,6 miliarde lire sterline.

Cota de piata a diviziei de alimente a Marks & Spencer a crescut cu 20 de puncte de baza pana la 4,3%, iar cota de piata pe segmentul vanzarilor de imbracaminte a crescut cu 70 puncte de baza, pana la 11,1%.
"In urmatorii cinci ani vom putea observa contributii provenite de la extinderea spatiului comercial si a activitatilor noastre tip direct business, precum si de la cresterea prezentei noastre pe plan international", a declarat Rose intr-un comunicat.

Marks & Spencer are in plan crearea a peste 10.000 de noi slujbe in urmatorii trei ani, ca parte a strategiei de extindere, a subliniat Rose. Acesta a mai adaugat ca se asteapta ca mediul de afaceri pentru companiile de retail sa devina "mai dificil", desi Marks & Spencer a beneficiat de "un start bun" in noul an financiar.