Potrivit reprezentantilor Grolsch, Anti-Mall este un proiect prin care artisti necunoscuti incearca sa scoata bani din pasiunea lor, dar „nu este o campanie impotriva mall-urilor”, a subliniat Gabriela Cretu, Global Brand Director la SABMiller.

Anti-Mall, un centru anti-comercial pe doua etaje

anti-mall

Foto 1: Parterul Anti-Mall

Anti-Mall-ul ocupa un parter si doua etaje in fostul magazin Bucuresti, in care vor fi expuse haine, fotografii si alte produse unicat, puse la vanzare si semnate de 15 persoane castigatoare in urma unui concurs pe platforma experimentalist.ro.

La parter, isi vor expune produsele Bacania Veche, Pegas, Ivan Patzaichin, care isi va lansa o colectie la Anti-Mall, iar banii stransi din vanzari vor fi donati pentru salvarea Deltei Dunarii si Rizi Design. Tot la intrare va fi un spatiu neconventional, cum il numesc insistent reprezentantii Grolsch, in care biciclistii isi vor parca bicicletele, un info-shop si un brad special facut din sticle.

anti-mall

Foto 2: Etajul 1 Anti-Mall

Cine sunt corporatistii care vand in Anti-Mall

Primul etaj va fi ocupat de standurile a 15 artisti necunoscuti, care in viata de zi cu zi lucreaza in corporatii, dar pentru acest proiect au creat produse speciale. “Ne-au impresionat prin creativitate, dar si prin utilitatea obiectelor pe care le concep. Cateva exemple ar fi un arhitect pasionat de cosmetice bio hand-made, pe care le produce in timpul liber, un economist care confectioneaza bijuterii din materiale neconventionale sau tanara care pregateste accesorii si obiecte decorative din piulite, iar in restul timpului face livrari la domiciliu pe bicicleta”, a declarat brand managerul Grolsch, Andrei Lascut.

Citeste si:

Astfel, participantii vin cu produse suficiente pentru cele trei zile de Anti-Mall. „In momentul in care am facut estimarile pentru acest eveniment, am luat in calcul si perioada de desfasurare, legata de una dintre cele mai importante sarbatori de iarna. Ne asteptam sa epuizam stocurile de produse”, a mai spus Lascut.

anti-mall

Foto 3: Etajul 2 Anti-Mall

Ca in toate mall-urile, al doilea etaj este destinat mancarurilor si bauturilor, aduse de Bacania Veche, restaurantul Lacrimi si Sfinti si cluburile Energiea si Expirat. In plus, se va auzi muzica, dar de la un radio neconvetional, Radio Nicecream si va fi organizata o tombola la care castigatorul va primi o bicicleta Pegas.

Primul Anti-Mall, care face parte din campania Grolsch Awakening, se deschide in fostul magazin Bucuresti pentru ca „ne-am gandit automat sa il promovam catre o categorie mai larga de public”, explica Andrei Lascut.