Agentia GMP a decis sa renunte la parteneriatul cu Ashley WorldGroup, inceput in luna august a anului trecut. Decizia a fost luata in urma mai multor discutii strategice intre managementul celor doua agentii si se bazeaza pe diferentele de viziune dintre echipa din Romania si cea din Grecia.

Pozitia agentiei este exprimata de Felix Tataru, Managing Director GMP astfel: “Am stat mult pe ganduri inainte sa facem acest pas, dar, asa cum am spus si in momentul afilierii, noi am vazut-o ca pe o logodna. Am vrut sa vedem cum ne intelegem, sa vedem daca impartasim aceleasi valori si daca putem avea o colaborare eficienta. Din pacate, intre GMP si Ashley a existat o incompatibilitate in ceea ce priveste modul de a gandi strategia, creatia si solutiile oferite clientului. Poate fi explicata prin diferentele culturale sau cele care tin de viziunea companiei. Important este ca ele exista si ca nu le putem trece cu vederea”.

Parteneriatul GMP cu reteaua Ashley WorldGroup a inceput in urma unei propuneri din partea retelei, care era interesata sa se extinda pe piata din Romania. Desi diferentele au devenit vizibile inca de anul trecut, agentia GMP a amanat decizia, pentru a nu afecta lansarea Cosmote, dezvoltata in colaborare cu
agentia din Atena.

“Agentia GMP si-a castigat un nume pe piata romaneasca, tocmai datorita spiritului onest, direct si neconventional, precum si strategiilor indraznete cu care atingem obiectivele clientilor nostri. Tinem la independenta si reputatia noastra si nu vrem sa-i dezamagim pe cei care cred in noi si nici pe noi insine.

Credem in continuare ca afilierea la o retea cum este Ashley WorldGroup este o oportunitate pentru o agentie din Romania, dar GMP si-a creat propria directie si propriile obiective, pe care avem convingerea ca le putem indeplini mai rapid si mai eficient actionand independent, cu viziunea noastra.

Le multumim celor de la Ashley pentru increderea pe care au avut-o in noi atunci cand ne-au propus sa le fim parteneri in Romania si le dorim succes”, a incheiat Felix Tataru.

Agentia GMP s-a remarcat pe piata romaneasca prin campaniile electorale memorabile pentru Traian Basescu, dar si prin campanii comerciale inedite pentru clienti precum Unilever, Bucovina, Posta Romana, Gabriel Resources, Monte Banato sau Ipsen. Valoarea agentiei a fost confirmata de-a lungul timpului la Festivaluri de Publicitate romanesti si internationale. Numai anul trecut, agentia a obtinut un Gold Effie, 3 premii la Ad’or si s-a clasat in top 3 agentii la Golden Drum. Cea mai recenta recunoastere a agentiei a fost la Festivalul European AdPrint 2006, unde, cu 4 lucrari finaliste, s-a clasat pe locul 1 in topul agentiilor din Romania participante in concurs.