Pe 2 martie, va fi lansata in Bucuresti publicatia Time Out, care va oferi informatii pentru petrecerea timpului liber. Bucurestiul este al 14-lea oras in care apare Time Out, dupa Londra, New York, Sankt Petersburg, Istanbul, Chicago, TelAviv, Mumbai, Cape Town, Mexic, Shanghai, Moscova, Beijing, Dubai. Cea de-a 15-a licenta este detinuta de Time Out Cipru, unde revista acopera intreaga tara.

Publisher-ul revistei, Anca Ionita, cu o experienta de peste 10 ani in presa scrisa, acumulata ca redactor sef al saptamanalului de limba engleza “Business Review”, spune ca si-a dorit aceasta licenta de ani de zile: “De cand am vazut prima oara revista Time Out la Londra mi-am dat seama ca este exact ceea ce Bucurestiul are nevoie. O revista despre viata culturala a orasului, care in fapt este mult mai bogata decat pare la prima vedere si care sa ofere, pe langa informatia bruta, articole si recomandari despre filme, concerte, spectacole de teatru, restaurante, cluburi, evenimente. Oamenii incep sa puna pret din ce in ce mai mult pe timpul lor liber si vor sa afle cat mai multe detalii, in asa fel incat sa faca o alegere in buna cunostinta de cauza. Iar noi exact asta facem: recomandam cele mai bune locuri in care poti sa-ti petreci timpul liber in Bucuresti. Time Out are standarde foarte inalte de calitate editoriala.”

Revista va aparea de doua ori pe luna, intr-un tiraj de 20,000 de exemplare si se va vinde la pretul de 2,9 RON. Rubricile permanente ale revistei cuprind articole, recomandari, informatii despre film, teatru, muzica, dans, carte, restaurante, cluburi, petreceri, evenimente ale orasului.

Citeste si:

Eleonor Sebastian, unul dintre principalii investitori ai proiectului romanesc, declara: “Semnalele pe care le-am primit dupa numarul pilot realizat la sfarsitul anului trecut ne spun ca revista va fi foarte bine primita de publicul sau, care este extrem de larg: de la tineri de 18 ani, la oameni ‘asezati’, care vor sa afle informatie completa si de calitate despre evenimentele bucurestene. Am mare incredere ca Time Out se va impune si in Bucuresti foarte repede”.

Compania romaneasca Ancor Publishing este detinatoarea licentei Time Out pentru Romania. Agentia de publicitate Lowe & Partners gestioneaza campania de ATL si de PR pentru lansarea revistei.