Georgescu a adaugat ca un alt mijloc de comunicare foarte eficient este PR-ul (relatiile publice) si le-a recomandat managerilor din companii sa isi faca din presa un aliat.

“Nu uitati de presa. Cooperati cu media, ajutati-i pe jurnalisti sa inteleaga ceea ce vreti sa faceti”, a explicat publicitarul.

Citeste si: Peter Georgescu, singurul roman ajuns CEO de retea de publicitate: Oamenilor le este frica sa investeasca aici din cauza coruptiei

Peter Georgescu, singurul roman ajuns CEO de retea de publicitate: Oamenilor le este frica sa investeasca aici din cauza coruptiei

Peter Georgescu, singurul roman ajuns CEO de retea de publicitate:...

Citeste si:

Romanul Peter Georgescu (73 de ani) a emigrat in 1954 in SUA, iar in 1994 devenea primul sef al retelei care era nascut in afara Statelor Unite.

El s-a aflat saptamana trecuta in Romania la invitatia Institutului Aspen pentru o discutie despre brandul de tara. Georgescu a venit pentru prima data in Romania dupa Revolutie in anul 1997, iar, ulterior, a revenit in 2002. De altfel, in urma cu zece ani a fost cea mai recenta vizita a sa in tara.

Peter Georgescu are o experienta de peste 37 de ani in pozitii de management, atat in Statele Unite, cat si in Europa. Intre anii 1994 si 2000, perioada in care a fost presedinte al Young & Rubicam, veniturile companiei au crescut cu 300%, iar profitul cu 900%. In timpul mandatului sau, Young & Rubicam a construit cea mai extinsa baza de date de branding la nivel mondial si a dezvoltat pe baza acesteia un model propriu pentru evaluarea si gestionarea brandurilor. ,