Cele doua conturi au fost castigate ca urmare a unui pitch desfasurat la finalul anului trecut si incheiat in ianuarie.

Brandul Peroni Nastro Azzuro sarbatoreste 50 de ani de existenta printr-o serie de evenimente sub sigla Anniversario 50.

“Am dezvoltat stilul vizual pentru Anniversario 50, insotit de propuneri de BTL, ruta aleasa de client - „Art & Poetry” - fiind si recomandarea agentiei, iar din martie am inceput implementarea propunerilor creative”, a declarat Costin Milu, director de creatie al Tempo Advertising.

Citeste si:

Tempo Advertising este agentia de creatie a grupului de comunicare Tempo Creative Group, din care mai fac parte companiile Rogalski Grigoriu Public Relations (relatii publice), Kinecto (digital) si Aegis Media (media). Compania lucreaza pentru clienti din FMCG, financiar-bancar, telecom, media, retail, industria farmaceutica si tehnologie.

Agentia a avut o cifra de afaceri de circa 3,3 milioane de euro si profit net de 80.000 de euro in 2011, conform Ministerului de Finante.

Sursa foto: Contul de Facebook al Peroni Nastro Azzurro