Brandbuilders – prima editura din Romania specializata in carte de marketing si advertising – a lansat primul titlu din colectie in limba romana. Este vorba de lucrarea “Cercetarea de marketing” - cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia, autor Petre Datculescu, director al institutului IRSOP Market Research & Consulting.

”Cercetarea de marketing” ofera toate resursele necesare proiectarii, realizarii si interpretarii unei cercetari de marketing sau de opinie publica. Cartea dezbate pe larg problemele cu care se confrunta marketingul, referitor la psihologia consumatorului, segmentarea pietei, pozitionarea marcii, produsul, publicitatea, pretul si distributia. Recomandarile si solutiile avansate in aceasta carte se bazeaza pe standarde profesionale inalte si pe criterii de practica eficienta, desprinse de-a lungul multor ani de cercetare in cadrul IRSOP.

Cuprinzatoare si plina de observatii pertinente, “Cercetarea de marketing” constituie o lucrare obligatorie pentru toti cercetatorii din domeniul stiintelor sociale aplicative, pentru managerii si specialistii care lucreaza in departamentele de marketing ale firmelor, in agentiile de publicitate, in domeniul relatiilor publice si al comunicarii.
Cartea lui Petre Datculescu descrie metodele si tehnicile care au revolutionat disciplina cercetarii consumatorului si au intrat in practica de zi cu zi a marilor companii.

Petre Datculescu este de profesie psiholog si doctor in psihologie al Universitatii din Bucuresti. De la incheierea studiilor, a lucrat neintrerupt in cercetarea sociala si psihologia aplicativa. In 1990, a creat IRSOP, un institut privat, specializat in cercetarea de marketing si in sondarea opiniei publice. In prezent, Petre Datculescu este directorul IRSOP Market Research & Consulting.