Campania de lansare a noului Prigat Pulpa Limonada se incadreaza sub pozitionarea Prigat Energie Naturala, fiind vorba despre un line extension inovatie pe piata romaneasca - bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie.

Comunicarea se centreaza pe binecunoscutul slogan Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie, iar conceptul creativ s-a dezvoltat in jurul imaginii filmului mut.

Am reinterpretat imaginea filmelor mute. Acolo personajele mergeau normal, dar pe ecran se miscau nefiresc de repede din cauza tehnicii de filmare rudimentare. Ei bine, cu bautorii de Prigat lucrurile stau exact invers: sunt filmati normal, dar se misca extraordinar de repede, explica Ghica Popa Art Director.

Desi spotul a fost realizat dintr-un singur cadru au fost necesare doua zile de filmare, explica Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director.Dupa prima zi de filmare care a durat aproximativ cinci ore rezultatul nu a fost conform asteptarilor echipei de creatie. Nu erau suficiente ladite cu lamai pe banda; s-a schimbat putin si incadratura. Astfel, de comun acord cu regizorul Radu Muntean , Tudor Lucaciu - Director de Imagine si casa de productie Multimedia Est, spotul a fost filmat intr-o alta zi. Filmarea s-a desfasurat in curtea exterioara a unei fabrici dezafectate. Cel mai complicat lucru la filmare l-a constituit viteza cu care veneau laditele pe banda. Actorul reusea foarte greu sa tina "pasul" cu succesiunea rapida a laditelor pline cu lamai de pe banda rulanta.

O particularitate a spotului a fost aceea de realizare in genul filmului mut: imagine alb negru, muzica, viteza cu care se misca personajul , felul in care este imbracat si machiat, adauga Laura Georgescu Baron.

Campania TV se difuzeaza de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare.

Spotul TV a fost produsa de Multimedia Est in regia lui Radu Muntean.

La realizarea campaniei de comunicare au participat din partea Quadrant Amroq Beverages:
DanielaDumitru - Product Manager Prigat; Calin Clej - Consumer Marketing Manager - QAB

Din partea Leo Burnett au contribuit la realizarea campaniei: Bogdan Naumovici- Creative Director; Ghica Popa Art Director; Ema Prisca Senior Copywriter; Diana Oanta Brand Communication Manager; Alina Bacsis Brand Communication Executive; Razvan Matasel Research&Strategic Planning Director; Laura Georgescu-Baron A/V Production Director, Bogdan Petrovici-A/V Production Manager.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri