Compania a avut in 2013 o cifra de afaceri de trei milioane de euro si o profitabilitate de 17%. In urma cu doi ani, agentia a inregistrat venituri de 2,1 milioane de euro si un profit net de 180.000 de euro, conform Ministerului de Finante.

“Cifra de afaceri a crescut, insa profitabilitatea a ramas constanta cu cea din 2012, fiind cel mai greu de fapt sa mentii o profitabilitate corecta in aceasta perioada. Am crescut pentru ca am castigat contul de retail al lui Vodafone, am concretizat tot pe segmentul de retail cu BCR si am inceput sa lucram cu Danone. Din pacate, contul Mondelez (Kraft) nu mai este un cont regional al retelei JWT”, a afirmat despre evolutia in 2013 a Cohn&Jansen JWT.

Vor o crestere de 10-15% in 2014

Managerul se asteapta la o crestere a veniturilor de 10-15% anul acesta.

“Mai greu o sa fie sa pastram o profitabilitate corecta pentru anii acestia, fara sa alteram in vreun fel produsul agentiei si fara sa <<burn out>> oamenii nostri. Insa este esential sa cresti, piata de publicitate se divizeaza foarte mult, creste diferenta dintre agentiile mari si cele mici, iar zona de mijloc va fi greu de tinut”, afirma Tudose.

Cohn&Jansen JWT este o agentie de creatie si strategie publicitara care lucreaza pentru peste 20 clienti. Dintre acestia, cei mai mari clienti in ceea ce proveste bugetele sunt Vodafone (retail), BCR (retail), Mondelez (Jacobs 3in1) si Danone.

Compania de a rezultat in 2010 in urma fuziunii companiilor Cohn&Jansen, agentia pe care Andrei Cohn a fondat-o impreuna cu Cristina Jansen la finalul lui 2002 si Scala JWT, filiala locala a retelei JWT.

Citeste si:

In prezent agentia are 40 de angajati, iar actionarii sunt Andrei Cohn, Cristina Jansen, Peter Jansen, Petra Hoyos si Adrian Draghici.

Piata nu evolueaza anul acesta, ramane constanta

In ceea ce priveste dezvoltarea pietei in acest an, Alina Tudose afirma ca in 2014 nu va fi o evolutie, ci nivelul va fi unul constant fata de 2013.

“Economiile dezvoltate par sa fi depasit punctul culminant al crizei si atunci si piata de publicitate va creste. Nu putem sa spunem neaparat acelasi lucru si despre Romania, unde ne asteptam ca piata sa ramana la un nivel constant in 2014. Poate fi o veste buna insa doar daca tinem cont de faptul ca de la inceputul crizei piata a fost in continua scadere. Nu cred ca vom avea o evolutie anul acesta, optimist ar fi sa existe o constanta determinata de adaptarea la branduri, la noile realitati dar si la procesele de lucru din agentii”, declara sefa Cohn&Jansen JWT.

Ea adauga ca de mai multi ani cel mai important trend in domeniu este influenta tehnologiei in produsul de creatie si comunicare.

“Inca nu se vede in Romania, dar cred ca va incepe sa se vada la consumatori si apoi si la branduri. Vorbesc despre cum va percepe consumatorul realitatea prin intermediul tehnologiei de tipul ochelarilor Google, cum va fi imbracat si ce semnale ii vor transmite hainele (haine inteligente), cum vom putea printa 3D direct in magazine premiile pentru o promotie sau orice ne trece prin cap”, afirma Alina Tudose.

Cohn&Jansen JWT este unul dintre principalii jucatori independenti in domeniul creatiei, alaturi de agentii precum GMP Advertising, Next Advertising, Propaganda, Mercury 360 ori GAV.

Sursa foto: Cohn&Jansen JWT