Compania lucreaza pentru 23 de clienti si 36 de branduri printre care Orange, JTI, Renault, OMV, Farmaciile Dona, Carrefour, Visa, Nestlé, eMag, Alka, Granini, Pegas, Sanofi.

Agentia are 115 oameni care ofera servicii de creatie, strategie, client service, trade, digital, evenimente, productie, iar in perioada urmatoare va mai recruta specialisti in digital.

In primul semestru compania a inregistrat o crestere cu 3% fata de ianuarie-iunie 2014, iar pentru intregul an Badila estimeaza un avans de 5% fata de businessul inregistrat anul trecut.

Gestioneaza 14 conturi de social media

“Pana in acest moment, 2015 a fost un an bun pentru noi. Am reusit aproape tot ce ne-am propus. Am castigat 70% dintre pitch-urile la care am participat, am reusit sa fim premiati la festivalul de publicitate de la Cannes, am iesit pe locul 4 ca numar de premii la Effie, avand si 2 dintre cele 3 nominalizari pentru Grand Effie, am ajuns sa ne ocupam de probabil cel mai mare numar de conturi de social media (14) de care se ocupa o singura agentie, am reusit sa exportam cinci campanii si suntem in discutii cu alte trei, iar cifra de afaceri a crescut cu aproximativ 3 % fata de anul trecut”, afirma Badila.

Agentia a castigat premii in cadrul Effie, cel mai important eveniment care premiaza eficienta in publicitate, pentru clientii Orange, Pegas si Visa. De asemenea,a primit nominalizari pentru Grand Effie (marele premiu in cadrul Effie) pentru campaniile realizate pentru Orange Romania si Visa.

Citeste si:

Publicis Bucuresti este agentia de creatie si strategie a grupului Publicis Romania. Grupul Publicis Romania face parte, alaturi de Leo Burnett Group si Saatchi & Saatchi Romania, din conglomeratul de comunicare Publicis Groupe in Romania. Publicis Groupe este condus de Stefan Iordache si Teddy Dumitrescu, amandoi avand pozitia de CEO.

Badila declara ca principalele tendinte pe piata in prima parte a anului au fost eficientizarea muncii agentiei si fragmentarea activitatii clientilor (departamente diferite, fiecare cu alt buget si, de multe ori, alte agende).

Dorinta de eficientizare depaseste rezonabilul

“Fragmentarea a readus in discutie nevoia de coordonare a acestora, ceea ce ne-a adus multe solicitari pe acest subiect in ultima vreme. Cerintele clientilor nu s-au schimbat mai deloc in ultima vreme. Concentrarea este aproape integral pe termen scurt. Iar dorinta de eficientizare continua, chiar depasind rezonabilul. Este principala forta din spatele majoritatii solicitarilor din piata. De prea multe ori ideile sunt restructurate sa ajute media planning-ul in loc sa fie exact invers - ideea sa fie cea care dicteaza abordarea media. Mai mult de jumatate dintre solicitarile catre agentiile de publicitate sunt pentru solutii de business si nu pentru idei de comunicare – desi timpul oferit pentru dezvoltarea acestora este absolut meschin, iar strategia este tratata <<la pachet>> si platita simbolic. Cred ca si agentiile trebuie sa-si inteleaga mai bine rolul si sa se valorizeze mai mult decat o fac in prezent”, mai spune Badila.

Totul ramane conservator si caldut

Pe de alta parte, cu foarte putine exceptii, bugetele nu au inregistrat vreo crestere fata de anul trecut.

“Totul ramane conservator si <<caldut>>. Bugetele nu par sa creasca, iar cuvantul investitie nu mai pare sa fie aplicabil. Daca vreo initiativa nu produce aproape instant, se taie/reduce/opreste. Multe initiative nici nu mai au timp sa construiasca si sa dovedeasca daca nu produc rezultate rapid. Probabil o influenta din lumea filmului, unde trebuie sa faci impresie in primul week-end, altfel filmul este sortit esecului. De curand, am auzit in piata un reprezentant a unui brand lansat de mai putin de doi ani, caruia i-a mers excelent (si datorita campaniilor facute) si care se intreba retoric de ce sa mai faca publicitate daca ii merge asa bine?! Aceasta, desi piata in care activeaza este extrem de activa", mai spune Badila.