Campania media pentru Jacobs Ice Coffee, poarta semnatura Starcom Media si a fost sustinuta, pe langa executiile pentru canalele clasice (TV, outdoor si presa) si de o campanie online.
Pentru comunicarea efectului racoritor si a gustului deosebit al Jacobs Ice Coffee, agentia a ales sa foloseasca executii speciale menite sa sublinieze atributele marcii si sa le plaseze intr-un context relevant, in functie de profilul vizitatorilor site-urilor pe care a rulat campania.

Ineditul campaniei consta in faptul ca, pentru prima data in Romania, comunicarea s-a produs si pe Yahoo! Messenger. Afinitatea evidenta a acestui canal pentru grupa de varsta 16-29 ani a determinat luarea in considerare a messenger-ului pentru promovarea acestei campanii. Din datele statistice puse la dispozitie de Yahoo!, numarul utilizatorilor din Romania de messenger este impresionant: cca. 2,5 milioane, din care peste 55% fac parte din acest grup tinta.

Echipa Starcom Media care a promovat si care s-a implicat in derularea proiectului este formata din: Serban Goran Direct Communications Manager, Alexandru Pomana - Creative Planner, Mircea Gheorghe Business Development Director, Adrian Vladut Account Manager Kraft. Din partea Kraft Foods Romania a contribuit la realizarea proiectului Andreea Obilisteanu Assistant Brand Manager, iar executiile creative au fost supervizate de agentia Scala JWT prin Alexandra Ivan- Account Manager.

Starcom Media este parte a Grupului Starcom MediaVest, cea mai mare retea de agentii media, cu peste 110 birouri in 76 de tari. In Romania, Starcom Media este parte a Leo Burnett Group.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri