Ineditul campaniei consta in faptul ca, pentru prima data in Romania, comunicarea s-a produs si pe Yahoo! Messenger. Afinitatea evidenta a acestui canal pentru grupa de varsta 16-29 ani a determinat luarea in considerare a messenger-ului pentru promovarea acestei campanii. Din datele statistice puse la dispozitie de Yahoo!, numarul utilizatorilor din Romania de messenger este impresionant: cca. 2,5 milioane, din care peste 55% fac parte din acest grup tinta.
Echipa Starcom Media care a promovat si care s-a implicat in derularea proiectului este formata din: Serban Goran Direct Communications Manager, Alexandru Pomana - Creative Planner, Mircea Gheorghe Business Development Director, Adrian Vladut Account Manager Kraft. Din partea Kraft Foods Romania a contribuit la realizarea proiectului Andreea Obilisteanu Assistant Brand Manager, iar executiile creative au fost supervizate de agentia Scala JWT prin Alexandra Ivan- Account Manager.
Starcom Media este parte a Grupului Starcom MediaVest, cea mai mare retea de agentii media, cu peste 110 birouri in 76 de tari. In Romania, Starcom Media este parte a Leo Burnett Group.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: