„Daca oamenii nu acorda atentie brandului tau, atunci il ignora si nimic altceva nu mai poate repara asta. Dar pentru a determina pe cineva sa te asculte si sa actioneze, e nevoie in primul rand sa fii relevant pentru el. Relevanta este cea mai importanta metoda de ascultare activa a vocii consumatorilor”, spune Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin.

Potrivit studiului „Relevanta brandurilor. Ce conteaza cu adevarat pentru consumatori”, mesajele – pentru a atrage atentia – trebuie sa fie in primul rand utile/practice (69%), informative (56%) sau amuzante/distractive (35%). Mai putini romani sunt interesati de informatiile inspirationale (19%), surprinzatoare (18%), populare / la moda (10%) sau socante (7%).

In ceea ce priveste sursele de informare preferate de romani, topul este condus de TV si retelele sociale, urmate de site-urile de stiri, site-urile companiilor si abia apoi de familie, prieteni sau colegi (word of mouth).

Sursa foto: Rawpixel.com/Shutterstock