Cum piata romaneasca este in plin proces de maturizare in ceea ce priveste marketing-ul si comunicarea, un shop specializat in strategie de brand si de comunicare este azi la fel de exotic ca un studio de creatie la inceputul mileniului.

Tot mai multi clienti ai agentiilor de publicitate incep sa vada distinctia intre un om de client service, care este prin excelenta un om de tactica, si un om dedicat care sa se ocupe doar cu gasirea de solutii eficiente si eficace de a rezolva probleme de marketing si comunicare. Iar in acest context Breakfast vine sa umple un gol pe piata de comunicare din Romania.

“Oferim servicii specializate de strategie, planning si branding pentru clienti care inteleg valoarea pe care o aduce strategia in efortul de comunicare. Chiar daca retorica nostra este una foarte simpla, explicativa, ca si numele, ne adresam unui public educat care asteapta de la noi solutii ingenioase la nivel de strategie, nu servicii la pachet care includ si strategia, cum se practica in prezent. Ne asteptam sa avem clienti din randul agentiilor de publicitate mai mici, care nu-si permit un planner senior pe statul de plata, si clienti corporativi care asteapta mai multa dedicare in ceea ce priveste planning-ul, atat de brand cat si de comunicare” spune Florin Rosu, head of planning si managing partner la Breakfast, intr-un comunicat al companiei.

Citeste si:

Inainte de a fonda Breakfast, Florin Rosu a adunat experienta in marketing si mai ales planning in cadrul unor agentii precum Mercury, Akzent Media, Headvertising, Gavrila & Asociatii si McCann Erickson, lucrand pentru clienti cum ar fi Coca-Cola, Connex, Orkla Foods (Tomi, Bunatati de la Bunica), Flanco, Interbrew (Bergenbier - fotbal & NA, Beck’s), ING, Loteria Nationala, Kober (Ecoplast), Nescafe, Politia Rutiera Romana, Violenta Domestica, McCann corporate.

Clientii Breakfast pana in prezent sunt Panovia, Cariere, Standard Snacks (Bazzaconi) iar din randul agentiilor de publicitate Tempo (proiecte pentru Skol, Viva, Orangina, Agricola Bacau, Holland, Regal, Realitatea TV, Loteria Romana, Interamerican, Loulis), Scala JWT (proiecte pentru Bancpost, Vodafone, Jacobs, Kit Kat, Scala JWT corporate), si Violet (Gorenje).

Breakfast este primul shop specializat in strategie si branding din Romania. O filosofie simpla, bazata pe vise ca instrument principal de generare a loialitatii audientelor, ce aduce un plus absolut necesar de valoare a brandului in mintea consumatorului. Orice afacere, ca orice zi, trebuie inceputa bine.