"Vanzarile pe ultimul semestru au atins exact valoarea dubla fata de anul trecut, de la 45.000 la 90.000 de euro net", ne-a declarat Tudor Maxim, managing director al companiei Elevate, care se ocupa cu publicitatea in lifturi.

Elevate a atins o cifra de afaceri de peste 110.000 de euro in primele sase luni ale lui 2007, fata de cei 100.000 de euro inregistrati anul trecut. Firma are in derulare opt campanii de publicitate, care se desfasoara in Bucuresti si in alte mari orase din Romania. Vara i-a adus lui Elevate clienti din domeniul constructiilor si amenajarilor (Rehau), retaileri (Domo), medicamente (Mediplus), proiecte rezidentiale (Impact) sau servicii turistice (Dor De Bucovina). In plus fata de acestia, Elevate continua colaborarea cu clientii mai vechi: UPC si KFC.

O campanie de publicitate in lifturi dureaza minimum o luna si costa in medie 10.000 de euro. Cat despre marja de profit a business-ului, aceasta este greu de apreciat, deoarece banii sunt reinvestiti aproape in intregime. Directorul Elevate estimeaza, totusi, un procent de pana la 25%.

Citeste si:

Agentia de publicitate are in prezent o retea de peste 1.500 de lifturi, care asigura o audienta de 270.000 de persoane. “Vrem ca pana la sfarsitul anului sa acoperim aproximativ 3.000 de lifturi. Dar suntem destul de in urma, va trebui sa recuperam in urmatoarele luni”, a declarat Tudor Maxim.

Impreuna cu Mircea Toma, Tudor Maxim intentioneaza sa puna bazele unei asociatii a operatorilor de indoor, care sa reprezinte interesele comune ale jucatorilor, sa ridice standardele in industrie si sa creasca transparenta. Pentru noua asociatie, Maxim ii are in vizor pe cei de la OOPS Media, Brand Management, Salon Style si Monopoly.

Elevate a fost infiintata in aprilie 2005 pentru a oferi servicii specializate de reclama in lift. Firma urmareste sa fie promotor si lider al serviciilor de indoor advertising, in spatiile de expunere oferite de lifturi. Reteaua Elevate acopera atat Bucurestiul cat si alte orase importante ale Romaniei.