Potrivit Glovo, românii preferă preparatele sănătoase și atunci când comandă acasă sau la birou. Cererea de preparate sănătoase a crescut de două ori anul acesta față de aceeași perioadă a anului trecut, Salata Caesar, Avocado Toast și bolul Poke cu somon fiind preferatele utilizatorilor.

În 2023, cel mai mare consum de mâncare sănătoasă a fost în luna martie, iar pe 8 martie, de Ziua Internațională a femeii, românii au comandat cea mai multă mâncare sănătoasă.

Conform datelor Glovo, zilele în care românii aleg cel mai mult să comande preparate sănătoase sunt miercuri, joi și vineri. Cel mai des românii au ales mâncarea sănătoasă pentru prânz, cele mai multe comenzi din această categorie fiind plasate în intervalul orar 12:00 – 14 :00.

Salata Caesar, Avocado Toast și Bolul Poke cu somon, cele mai comandate

Pe primul loc în topul preferințelor românilor se află una dintre cele mai celebre salate din lume, salata Caesar. Aceasta este urmată de avocado toast, și de poke cu somon, un preparat cu specific hawaian, care a devenit extrem de popular și la noi în țară.

Cele mai multe comenzi, în București, Târgu Mureș și Constanța

În ceea ce privește consumul la nivel de orașe, bucureștenii se situează pe primul loc la comenzile de mâncare sănătoasă, fiind urmați de locuitorii din Târgu Mureș și Constanța. Topul orașelor în care se comandă cea mai multă mâncare sănătoasă este completat de Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu, unde în medie, s-au plasat de două ori mai multe comenzi din această categorie față de anul trecut.

Cu toate acestea, cea mai spectaculoasă creștere a înregistrat-o Craiova, unde comenzile de mâncare sănătoasă au crescut de cinci ori în numai un an.

Sursa foto: Poke House

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri