Bucurestiul gazduieste, pe 11 octombrie 2007, prima conferinta nationala a presei din Romania Inovatia in Media, in cadrul careia vor sustine prezentari nume importante ale presei mondiale si romanesti.
Conferinta, purtata pe tema “Ziarele si New Media in Dialog cu Viitorul”, propune dezbateri privind tendintele majore in presa mondiala, studii de caz de actualitate si modele de succes in domeniu.

Evenimentul este organizat de Media Management Institute si Freedom House, in parteneriat cu World Association of Newspapers (WAN) – cea mai prestigioasa institutie de presa din lume, reprezentand peste 18.000 de publicatii si IFRA – cea mai mare organizatie din industria publishingului cu birouri si sucursale in peste 70 de tari.

De asemenea, partenere vor fi organizatiile profesionale, patronale si non-guvernamentale din Romania, implicate in procesul de dezvoltare a presei libere si impunerii standardelor de profesionalism in domeniu: Clubul Roman de Presa, Centrul pentru Jurnalism Independent, Asociatia Patronala a Editorilor Locali.

Conferinta va aduce in prim plan aspecte ce revolutioneaza piata de presa in Romania si in lume: amenintarea Internetului, ziarele gratuite, blogurile, publicitatea moderna, fenomenele multimedia, designul presei moderne.

In cadrul conferintei, vor sustine discursuri nume mari din presa romaneasca si internationala:

Jim Chisholm are peste 30 de ani de experienta in publishing si a lucrat pentru organizatii precum Financial Times, The Guardian, The Daily Telegraph, Le Monde, The Irish Times, Hurriyet, Komsomolskaya Pravda, The Globe and Mail, The Star (Malaezia) dar si Comisia Europeana si UK Newspaper Society. Este recunoscut ca cel mai mare expert in strategie si dezvoltare de presa din lume. Jim Chisholm va vorbi despre strategie si succes in industria ziarelor.

Cristian Tudor Popescu, Presedinte al Clubului Roman de Presa, Director la ziarul Gandul, are o experienta de 17 ani in prsa, timp in care s-a afirmat ca una din cele mai proeminente personalitati din industrie. Ca chairman al conferintei, Cristian Tudor Popescu va vorbi despre necesitatea inovatiei si schimbarii in presa traditionala.

Alexander Theobald, CEO Ringier Romania si Ungaria are o experienta impresionanta in cele mai importante grupuri de presa din Europa: Bertelsman, Axel Springer, Tamedia, Ringier. El va dezbate in cadrul conferintei un fenomen global – cotidienele gratuite - cu un studiu de caz pe Compact, ziarul gratuit al bucurestenilor si un mare succes de piata.

Dragos Stanca, Director General Publishing, Print & Online Realitatea-Catavencu va aborda tema convergentei, a brandurilor transmedia si multimedia si a presei scrise intr-un conglomerat media, in conditiile in care presa nu mai inseamna doar “hartie”.

Razvan Ionescu, redactor-sef al cotidianului Evenimentul Zilei are in CV posturile de project manager la Ringier, redactor-sef la TV Mania si redactor-sef, ulterior director executiv, la Jurnalul National. Razvan Ionescu va vorbi despre tendintele care redefinesc industria ziarelor.

Orlando Nicoara, CEO Media Pro Interactiv si fost director general al Netbridge, va vorbi despre publicitatea online. Nicoara este si creatorul primei agentii de publicitate online din Romania, Ad.ro.

Catalin Tolontan, redactor-sef Gazeta Sporturilor si manager general al Convergent Media, a fost declarat de sase ori cel mai bun ziarist sportiv al anului si o data jurnalistul anului in MediaPro. Tolontan va dezbate pe tema “Cititori sau generatori de continut? Strategii online pentru presa romaneasca”.

Iulian Comanescu, consultant media, va vorbi despre agregatorul de stiri si producatorii traditionali de continut. In cei 15 ani de cariera jurnalistica, Iulian Comanescu a lucrat in cele mai mari grupuri media din Romania: Pro TV, Realitatea TV, Ringier (Unica, TV Mania, Evenimentul Zilei) si a oferit consultanta pentru diverse grupuri media locale si international.

Cosmina Noaghea, Director Publishing Publimedia International, si-a inceput cariera ca director de resurse umane la Ringier, devenind ulterior director executiv al Evenimentului Zilei. Noaghea va vorbi despre cum se impaca ziarele cu noile media.

Maria Tudor, CEO Zenith Media, va vorbi despre eficienta si inovatie in publicitatea in presa. Maria Tudor a lansat, in anul 2000, agentia de comunicare media Zenith Media, astazi una din cele mai puternice agentii de media din Romania.

Dan Balotescu, Director General Media Investment, vine cu o experienta de peste 15 ani in industria presei si publicitatii in Romania, timp in care a ocupat functiile de director executiv in cadrul companiei de media Initiative si presedinte al BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor). Dan Balotescu va vorbi despre publicitatea si generarea veniturilor intre traditie si inovatie.

Marius Stoianovici, Presedinte APEL (Asociatia Patronala a Editorilor Locali) si Director General Monitorul Expres Brasov, are in spate experienta conducerii mai multor publicatii locale brasovene si va vorbi despre strategiile ziarelor locale si regionale.

Marian Toader este renumitul designer care a conceput aspectul unor publicatii ca Evenimentul Zilei, Gazeta Sporturilor, Pro Sport (1997), Cotidianul (2005), Averea (2006), Cancan, ziarele locale Media PRO – Hunedoreanul, Clujeanul, Bihoreanul. El va vorbi despre designul ziarului modern.

Freedom House este un ONG prezent de 17 ani in Romania, care a sprijinit o serie de programe cu impact asupra dezvoltarii si modernizarii industriei media din Romania: Bursele JTI pentru jurnalisti, concursul „Tanarul Jurnalist al Anului”, sprijinirea infiintarii Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) si a Asociatiei Patronale a Editorilor Locali.

Media Management Institute isi propune sa cultive excelenta de business in media prin analiza tendintelor media globale si racordarea specificului local la experienta si trendurile internationale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri