Agentia Odyssey Communication semneaza campania de promovare pentru noua gama de produse Arctic. Sub titlul „Primesti mai mult in noua familie Arctic” agentia realizeaza comunicarea noii game de produse ce cuprinde toate electrocasnicele marcii sub un nou design unitar. Frigidere, masini de spalat, aragazuri au acum, dupa cum spun reprezentantii marcii, o noua abordare la nivelul comunicarii.

Campania se va derula sub sloganul „Primesti mai mult in noua familie Arctic!”. Mixul de comunicare cuprinde spot TV, promovare in serialul “La Bloc” - cu momente de sponsor si product placement, reclama si advertoriale in presa, scrisa, materiale promotionale si evenimente. Componenta TV cuprinde sase spoturi: patru cu durata de 30 secunde – cate unul pentru fiecare categorie de produse: frigider, masina de spalat, aragaz si televizor si doua remindere cu durata de 15 secunde.

Conceptului creativ si spoturile realizate de Odyssey au trecut prin regia lui Lawrence Giacomelli.

„Ne dorim o campanie care sa intareasca perceptia romanilor despre Arctic ca brand romanesc favorit” sustine Gabriela Geana, Director de Comunicare Arctic. „Vom comunica despre noutate. Noua oferta Arctic, noile produse si modul in care acestea raspund cerintelor consumatorilor care doresc produse romanesti de calitate pentru familiile lor”.

Dupa cum mai afirma oficialul de marketing Arctic, conceptul creativ al campaniei a fost tratat prin prisma noutatii „ un nou mod de comunicare a brandului, o noua viziune regizorala care sa evidentieze conceptele si nu in ultimul rand o noua atitudine fata de procesul creativ in sine” a mai spus Gabriela Geana.

“Ideea creativa de lansare a noii linii e una simpla si directa: primesti mai mult” afirma Valentin Suciu, Creative Director- Odyssey. “” Dar nu am incercat sa facem din asta singurul punct al campaniei, ci ne-am dorit sa integram asta vietii cotidiene a oamenilor si a tonului brandului Arctic, care este unul cald si natural.” a mai adaugat Suciu.

Regizorul Lawrence Giacomelli a fost ales si pentru ca se descurca bine la capitolul naturalete. El este unul din semnatarii Ikea care a castigat unul din Epica de anul trecut si care se detaseaza pentru naturaletea cu care a redat, prin joaca unor copii intr-o incapere absolut goala, un mobiler imaginar. “Cu Lawrence am reusit sa cream si pentru Arctic o lume calda, naturala, fara sa cadem in pacatul lucrurilor prea dulci” spun reprezentatii agentiei. “Camera de filmat a fost tinuta in mana, sunt foarte multe taieturi care apartin registrului filmului documentar sau cadre lasate in mod intentionat mai lungi, totul pentru a pastra un sentiment de naturalete, intimitate si prospetime” mai spun reprezentatii agentiei, “ o linie vizuala noua pentru Arctic si se potriveste foarte bine acestui brand care face parte din viata noastra de foarte mult timp”.

Echipa care a participat la realizarea aceastei campanii este formata din partea Arctic din Monica Iavorschi- Director de Marketing si Vanzari, Gabriela Geană - Communication Manager si Anca Nachiu- Brand Coordinator. Agentia Odyssey a lucrat la noua campanie cu Vali Suciu- Creative Director, Ina Moisi- Art Director, Valeriu Borcos- Copywriter, Ileana Sebe- Group Account Director, Anca Iuhas- Account Manager.

Potrivit companiei, Arctic detine o cota de 30% pe piata de produse electrocasnice, cu 50% pe segmentul frigidere, in conditiile in care urmatorul competitor detine 12% din piata, 18% pe segmentul masini de spalat rufe - locul 3 in piata si 20% pe segmentul aragazuri (locul 2 in piata).

Arctic face parte din concernul Arçelik A.S. ce a devenit actionar majoritar al companiei in 2002 si dispune de o capacitate anuala de productie de 750.000 bucati. Produsele Arctic sunt destinate atât pietei interne, cât si pietelor de export, principalele fiind: Marea Britanie, Franta, Spania si Germania.