“Fabrica de Fericire - Filmul” prezinta aventurile unui “muncitor” intr-un automat de Coca-Cola si incercarile lui de a umple sticla de Coca-Cola, readucand fericirea in "fabrica” ramasa fara bautura racoritoare. Filmul va aparea pe ecranele TV in episoade de cate 40 de secunde, care se vor schimba o data la doua saptamani.

Campania locala imita lansarea unei adevarate premiere de cinema, cu movie trailers si postere de film, si urmareste sa consolideze pozitionarea companiei ca brand optimist, comunicativ si colorat. “Coca-Cola este un brand care ofera un sambure de fericire, ca si pozitionare. Acuma, sigur, fericirea este un complex foarte larg, pe care concureaza multe branduri. Ceea ce cautam noi este modul asta direct, haios, prin care realizezi ca ai o stare de optimism, o stare pozitiva, dupa ce vezi un spot la televizor, dupa ce asta iti este comunicat prin toate canalele si in toate punctele de contact”, ne-a declarat Natalia Predut, Group Brand Manager - Bauturi Carbogazoase pentru Romania, Bulgaria, Moldova si Macedonia.

Campania de lansare este una integrata, fiind impartita in doua etape: teaser (4–18 ianuarie) si lansare (incepand cu 18 ianuarie). Campania se va desfasura pe TV, cinema (trailer de 30 de secunde), radio, outdoor si print (ad-uri inspirate din posterele filmelor), dar si online (un micro-site dedicat, bannere). Sticlele de Coca-Cola isi vor schimba ambalajul si va fi lansata o promotie – cate un pahar imprimat cu personajele din “Fabrica de fericire”, la fiecare trei capace de Coca-Cola colectionate.

O componenta importanta a campaniei este promovarea online interactiva, sustine Natalia Predut. Site-ul www.fabricadefericire.ro va gazdui in curand o prezentare detaliata a fiecarui personaj din film, impreuna cu rolul pe care acesta il detine in cadrul “fabricii”. Vizitatorii site-ului isi vor putea alege personajul preferat si vor putea aplica, prin CV-uri, pentru oricare din joburile fictive ale personajelor.

Citeste si:

Inceputa in 2006, campania Coca-Cola isi propune sa revina an de an cu noi aventuri detaliate ale personajelor din automatul de racoritoare. “Forma asta este foarte bogata, o poti declina in ce parte vrei. E foarte generoasa, ne place tuturor. Eu, personal, sunt foarte incantata de ea. La asta lucram cu McCann: cum sa transformam, sa ne asiguram ca nu numai acuma, la inceputul anului, dar pe intregul parcurs al anului si in anii care vin, valorile astea de optimism, de «mereu partea plina a paharului» raman acolo”, spune Natalia Predut.

In august 2007, “Fabrica de Fericire - Filmul” a avut parte de o lansare internationala, printr-un eveniment online in lumea virtuala Second Life. 100 de avataruri celebre, printre care si star-ul Avril Lavigne, alaturi de reporteri din peste 16 tari din intreaga lume, au participat la premiera filmului.

"Fabrica de Fericire - Filmul" a fost creat de catre Wieden+Kennedy Amsterdam, la post-productie participand o echipa de peste 50 de animatori 3D si tehnicieni de la agentia PSYOP.

Spotul original “Fabrica de Fericire” din 2006 a primit numeroase recunoasteri din partea industriei de advertising, castigand un "Silver Lion" la Cannes 2007, "Grand Prix Gold Prize" la Epica Awards 2006 si, de curand, o nominalizare la premiile “Emmy”. In Romania, spotul a fost lansat in iulie 2006 ca parte a platformei globale de marketing “Sete Coca-Cola de viata”. Campania, acum in desfasurare in 150 de tari din intreaga lume, indeamna consumatorii sa fie optimisti, sa vada jumatatea plina a paharului si partea pozitiva a vietii.