“Principala motivatie pentru care am decis sa folosim o alta aplicatie de ad-serving rezida in principal in costurile mari la care ajunseseram cu utilizarea sistemului DoubleClick. Contractul cu acestia insa nu a incetat - prin intermediul DoubleClick inca se deruleaza campaniile active la momentul de fata - si, in plus, va ramane in vigoare pentru o perioada de timp suficient de mare pentru a le permite clientilor sa aiba acces la statisticile campaniilor recent incheiate”, a declarat Mihai Seceleanu, general manager al InternetCorp.

Potrivit acestuia, contractul a fost semnat in urma cu cateva luni si presupune faptul ca InternetCorp poate folosi licenta Softure pe termen nelimitat. Softure este o aplicatie realizata de catre unul din principalii competitori - NetBridge, care opereaza regia de publicitate online Boom.

Informatia care priveste costul licentei este confidentiala insa, pe termen mediu si lung, aceasta investitie se va amortiza la un cost mult mai decent decat cel suportat de InternetCorp in prezent, spune Seceleanu.

Citeste si:

“Cand am inceput sa analizam ideea schimbarii furnizorului solutiei de ad-serving, am trimis cereri de oferte catre mai multi furnizori. Solutia Softure a intrunit cel mai bun punctaj intrucat realizam economii insemnate pe termen mediu, este o solutie utilizata deja pentru a servi cele mai multe campanii online in .ro si, nu in ultimul rand, este apreciata de catre advertiseri pentru gradul mare de uzabilitate”, mai spune Seceleanu.

InternetCorp. a inregistrat o crestere importanta a afacerilor derulate in 2007. Compania a raportat un avans de aproape cinci ori in ceea ce priveste veniturile, de la 146.483 euro (493.650 lei) in 2006, la aproximativ 800.000 de euro (2.695.842 lei), in 2007. In plus, profitul net al InternetCorp. s-a dublat in 2007, atingand valoarea de aproximativ 200.000 de euro (672.427 lei).

Wall-Street
este o publicatie online editata de catre InternetCorp.