Cele trei proiecte premiate au fost Eurovita (produse farmaceutice), Bankia (apa minerala) si Vertaria (furnizor servicii de mediu).

Conceptul grafic ii apartine lui Janos Kurko, creative partner la BrandTailors.

“Pentru cele trei branduri am incercat sa dezvoltam o identitatea vizuala, dar si un design prin care sa castigam cosumatorul. Daca pentru Eurovita si Bankina ne-am dorit sa redefinim categoria de produse din care face parte , abordarea pentru Vertaria a fost una cu totul creativa deoarece am vrut sa definim consumatorului roman acest gen de servicii”, spune Janos Kurko.

Citeste si:

ReBrand 100 recunoaste cele mai eficiente transformari de brand: repoziţionarea, revitalizarea si noul design de brand. Proiectele eligibile pentru aceast concurs pot varia de la produse, servicii, firme, non-profit, organizatii, persoane fizice, orase, tari, cladiri interioare si medii re-lansate oriunde in lume in perioada ianuarie 2005 si septembrie 2007.

BrandTailors este o companie romaneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce include audit de brand, strategie de brand, naming, identitate vizuala, design de ambalaj, branding ambiental, branding digital, comunicare de brand si brand management.

Printre clientii companiei care au beneficiat de proiecte de rebranding se numara Kandia, Laura, Magura, ROM, Ardealul, Wiesana, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Bankia si Class Living.