BrandTailors, parte a grupului B.V. McCann Erickson, a obtinut trei distinctii in cadrul celei de-a IV-a editii a concursului anual ReBrand 100 Global Awards, fiind singura agentie romaneasca de branding premiata in cadrul acestei competitii.
Cele trei proiecte premiate au fost Eurovita (produse farmaceutice), Bankia (apa minerala) si Vertaria (furnizor servicii de mediu).

Conceptul grafic ii apartine lui Janos Kurko, creative partner la BrandTailors.

“Pentru cele trei branduri am incercat sa dezvoltam o identitatea vizuala, dar si un design prin care sa castigam cosumatorul. Daca pentru Eurovita si Bankina ne-am dorit sa redefinim categoria de produse din care face parte , abordarea pentru Vertaria a fost una cu totul creativa deoarece am vrut sa definim consumatorului roman acest gen de servicii”, spune Janos Kurko.

ReBrand 100 recunoaste cele mai eficiente transformari de brand: repoziţionarea, revitalizarea si noul design de brand. Proiectele eligibile pentru aceast concurs pot varia de la produse, servicii, firme, non-profit, organizatii, persoane fizice, orase, tari, cladiri interioare si medii re-lansate oriunde in lume in perioada ianuarie 2005 si septembrie 2007.

BrandTailors este o companie romaneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce include audit de brand, strategie de brand, naming, identitate vizuala, design de ambalaj, branding ambiental, branding digital, comunicare de brand si brand management.

Printre clientii companiei care au beneficiat de proiecte de rebranding se numara Kandia, Laura, Magura, ROM, Ardealul, Wiesana, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Bankia si Class Living.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri