Image furnizeaza companiei Unilever consultanta strategica in comunicare si servicii de media relations pentru categoria de margarina, lider de piata in Romania cu cele 3 branduri: Rama, Delma si Becel, in derularea campaniei “Margarina este buna!”. Aceasta campanie incorporeaza un program de informare asupra schimbarilor produse in aceasta categorie si de constientizare a rolului si importantei grasimilor bune in alimentatie.

De asemenea, Image dezvolta si implementeaza campania de relatii publice pentru promovarea brandului Algida, lider mondial pe piata inghetatei. Algida a fost recent lansat in Romania, cu opt sub-branduri de inghetata: Magnum, Big Milk, Viennetta, Carte D`OR, Kolorki, Twister, Cornetto si Cucciolone.

“Pe parcursul licitatiilor pentru aceste conturi Image ne-a dovedit capacitatea de intelegere clara si completa a nevoilor de comunicare ale celor doua categorii de produse. In acelasi timp, expertiza demonstrata de catre agentie in numeroase alte proiecte de comunicare a contat foarte mult in decizia finala”, a declarat Florentin Scarlat, Unilever South Central Europe Communication Manager.

“Meritul Image este cu atit mai mare cu cat la licitatia organizata la inceputul acestui an au participat sase dintre cele mai importante agentii de relatii publice de pe piata”, a adaugat Anamaria Bajan, Spreads & Cooking Category Manager Unilever South Central Europe.

Unilever este prezenta pe piata romaneasca din 1995 si este una dintre cele mai importante companii de pe piata bunurilor de larg consum. Portofoliul de marci pe care Unilever le comercializeaza pe cele doua mari piete pe care este prezent – produse de ingrijire casnica si personala si produse alimentare – include Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Lipton, Algida, Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Sunsilk etc.

IMmage este o companie independenta de relatii publice, infiintata in urma cu 14 ani.