Proiectul a fost initiat in parteneriat cu compania de tranzactii mobile good.bee, Radio Romania si cu ONG-urile Salvati Copiii si Romani CRISS. BCR Sperante este programat sa se deruleze in etape anuale. In prima etapa au fost selectati 17 copii cu talent muzical, ale caror cantece au fost inregistrate pe un CD. Lansarea CD-ului, care a avut loc seara trecuta, a marcat inceputul campaniei de strangere de fonduri. BCR isi propune sa implice in acest proiect partenerii de business si angajatii. Programul este sustinut si de o vedeta, cantareata Loredana.

CSR-ul a crescut ca importanta in strategia BCR din ultimii ani, spun managerii bancii. “Implicarea in societate este unul din cei 5 piloni de baza ai strategiei de business”, a precizat Ramona Chirila.

“BCR a avut in permanenta o implicare sociala larga. Insa incepand de la mijlocul verii trecute am reusit, datorita lui Dominic (Bruynseels, presedinte executiv al BCR – n.red.) sa avem o strategie clar definita si sa ne orientam spre acele domenii pe care si Comisia Europeana le considera relevante: educatia, antreprenoriatul si implicarea sociala”, a adaugat purtatorul de cuvant al BCR, Corneliu Cojocaru.

Printre proiectele sociale derulate de BCR se mai numara Finantele Mele – un program de educatie financiara pentru elevi, de tip “learning by doing”; Marea Enciclopedie – oferirea de enciclopedii celor mai bune 250 de scoli din Romania; Scoala de Bani – urmareste sa dezvolte responsabilitatea publicului cu privire la gestionarea propriilor bani; Banca de Alimente – donarea si distribuirea de alimente, in parteneriat cu Crucea Rosie Romana.