Dupa ce in urma cu cateva luni, Mirela Angelescu si Emilian Arsenoaiei au plecat dintr-o agentie multinationala pentru a conduce departamentele de Client Service, respectiv Creatie ale GMP, alti doi tineri manageri au acceptat provocarea.

Ioana Manoiu, noul PR Director al GMP/ASHLEY are 27 de ani si o experienta de peste 6 ani in PR, din care 5 la Graffiti BBDO. A terminat Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, sectia Jurnalism si a visat pentru o perioada la o cariera in domeniu. Dupa cateva experiente in acest sens, a descoperit PR-ul, "cea mai frumoasa meserie din lume", pe care a practicat-o cu multa pasiune pentru clienti ca Dacia, Pepsi, Henkel sau Renault. Are in plan sa faca unul din cele mai bune departamente de PR de pe piata la GMP. Vorbeste fluent engleza si franceza, ii plac cafenelele si marea, si viseaza sa ajunga la Rio de carnaval.

Bogdan Kisescu (Bobby, Bobi, Bobitza), 30 de ani, este noul BTL Director al agentiei. A facut ASE-ul. Comert, Marketing Turism -Servicii. A decis ca o diploma in turism i-ar folosi mai mult, dar a apucat sa incerce gustul publicitatii. La D'Arcy in 1998. Primul brief ca angajat a fost sa aduca un leu de la Gradina Zoologica din Brasov. A esuat. Din 2003 a continuat "sa duca calul la apa" la Saatchi&Saatchi ajutandu-si colegii la formarea unui departament recunoscut acum in domeniu pentru reusitele sale. Acum a decis sa incerce repetarea si imbunatatirea succesului alaturi de tanara echipa de la GMP. Si-ar dori sa multumeasca mentorilor sai de la o tribuna oficiala si sa incerce istoria religiilor prin prisma lui Umberto Eco. Dintr-un cara-van. Si este imposibil de convins ca BTL-ul este nestrategic.

"Mi-am dorit sa am alaturi oameni mai buni decat mine pe competentele lor, oameni cu experienta si pasionati de ceea ce fac. In acest moment, sunt mandru ca am o echipa de management completa, formata din manageri tineri, care stiu ce este performanta, fiindca au experimentat-o", spune Felix Tataru, director general GMP/ASHLEY Bucharest.