Compania de consultanta de brand BrandTailors a finalizat rebrandingul snack-urilor Star, din portofoliul Star Foods - PepsiCo.
Decizia de a transforma Star intr-un brand unitar in toate subcategoriile de snack-uri sarate in care activeaza a venit din partea echipei de marketing Star Foods - PepsiCo la sfarsitul anului 2009. “Cu o istorie de peste 15 ani pe piata romaneasca, brandul Star detine pozitia de lider de piata pentru snacks-uri cu arome, floricele de porumb pre-ambalate si creste cota de piata in categorii precum alune, seminte, pufuleti. O imagine unitara, construita relevant pentru romani, era pasul firesc in evolutia Star”, a declarat Laura Barbu, Marketing Manager Star.

In urma constatarii inconsistentei existente la nivel de identitate vizuala si design de ambalaj, cauzata de dezvoltarea succesiva a extensiilor brandului Star, managementul Star Foods - PepsiCo a comisionat consultantii BrandTailors pentru redefinirea brandului.

Punctul de plecare in solutionarea proiectului a fost faptul ca subcategoriile in care activeaza Star, respectiv popcorn, pufuleti cu arome, seminte si alune, sunt fundamental diferite una fata de cealalta din punct de vedere motivatie de consum. Ca dovada, niciun producator de pe piata de snack-uri sarate nu este prezent in toate subcategoriile prin intermediul aceluiasi brand. “Ne-am dat seama inca de la inceput ca pastrarea unui echilibru intre coerenta brandului «umbrela» Star si relevanta fiecarei extensii de linie de produs avea sa fie cheia dezvoltarii unei solutii eficiente de rebranding pentru Star”, a spus Andreea Florea, Brand Consultant.

Diferentele foarte mari dintre caracateristicile, adresabilitatea si asociatorii celor trei subcategorii de snack-uri sarate au constituit elementul cheie in dezvoltarea solutiei de arhitectura de brand, declinata in design-ul de ambalaj. Cele trei subcategorii in care activeaza brandul Star au format un “univers” alcatuit din lumi complet distincte. Astfel, au fost create cele trei “planete” Star: Lumea Filmului (popcorn), Lumea Distractiei (pufuleti cu arome) si Lumea Naturii (seminte si alune).

Ulterior procesului de rebranding Star, BrandTailors s-a ocupat si de dezvoltarea unei noi linii de produse Star - Rontanele de cartofi (cu sare si cu pui), care au creat Lumea Bucuriei Star.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri