In urma constatarii inconsistentei existente la nivel de identitate vizuala si design de ambalaj, cauzata de dezvoltarea succesiva a extensiilor brandului Star, managementul Star Foods - PepsiCo a comisionat consultantii BrandTailors pentru redefinirea brandului.
Punctul de plecare in solutionarea proiectului a fost faptul ca subcategoriile in care activeaza Star, respectiv popcorn, pufuleti cu arome, seminte si alune, sunt fundamental diferite una fata de cealalta din punct de vedere motivatie de consum. Ca dovada, niciun producator de pe piata de snack-uri sarate nu este prezent in toate subcategoriile prin intermediul aceluiasi brand. “Ne-am dat seama inca de la inceput ca pastrarea unui echilibru intre coerenta brandului «umbrela» Star si relevanta fiecarei extensii de linie de produs avea sa fie cheia dezvoltarii unei solutii eficiente de rebranding pentru Star”, a spus Andreea Florea, Brand Consultant.
Diferentele foarte mari dintre caracateristicile, adresabilitatea si asociatorii celor trei subcategorii de snack-uri sarate au constituit elementul cheie in dezvoltarea solutiei de arhitectura de brand, declinata in design-ul de ambalaj. Cele trei subcategorii in care activeaza brandul Star au format un “univers” alcatuit din lumi complet distincte. Astfel, au fost create cele trei “planete” Star: Lumea Filmului (popcorn), Lumea Distractiei (pufuleti cu arome) si Lumea Naturii (seminte si alune).
Ulterior procesului de rebranding Star, BrandTailors s-a ocupat si de dezvoltarea unei noi linii de produse Star - Rontanele de cartofi (cu sare si cu pui), care au creat Lumea Bucuriei Star.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: