Utilizatorii WEFlive.com vor putea sa filtreze mesajele Tweeter in functie de tipul de continut (articole, imagini, video) si tipul de participant (de la reprezentanti media si jurnalisti, pana la lideri in tehnologie, personalitati publice, antreprenori sau reprezentanti WEF), si pot chiar cauta anumite trenduri, hashtag-uri sau cuvinte cheie specifice.

WEFlive.com va contine si informatii prezentate in forma grafica transmise in timp real care vor prezenta subiectele cele mai populare de la Davos, alaturi de conversatii mai ample ale utilizatorilor de Tweeter din intreaga lume care utilizeaza hashtag-urile #WEF sau #Davos in mesajele transmise.

“Discutiile de la Davos vor aborda cele mai importante subiecte ale zilei, de la reconstruirea increderii in economie, la stimularea inovarii si protejarea resurselor naturale”, a afirmat Charlie Sharman, Coordonator Global Marketing KPMG International.

Pentru 2013, WEFlive pune la dispozitia operatorilor de site-uri sau bloguri o serie de widget-uri pentru a transmite utilizatorilor informatii sau grafice informative in legatura cu subiectele cele mai populare abordate in cadrul Forumului Economic Mondial. Daca doriti sa obtineti un widget pentru site-ul dumneavoastra, trebuie sa contactati digital@kpmg.com.